fbpx

furniture guide

טיפים לעיצוב המסעדה

כסאות למסעדה

מסעדה נאה מרחיבה דעתם של הלקוחות, מלבד זה שאתם משקיעים באוכל טוב, במלצרים נעימים. חשוב להשקיע בעיצוב פנים של חלל המסעדה, שתהייה אווירה נעימה ומוצלחת ושיהיה נח לשבת במסעדה. שהלקוחות ירצו לחזור שוב ושוב. 

אז מה חשוב בעיצוב המסעדה שלכם?

קונספט

דבר ראשון, חשבו על הקונספט שתרצו ליצור במקום. למשל מסעדה בשרית תתאפיין בעיצוב כבד וצבעים כהים. לעומת זאת במסעדה חלבית תאופיין בצבעים בהירים וקלילים. 

חשוב לשים לב היכן המסעדה ממוקמת בחוף הים או בקניון, באזור כפרי או על הדרך. לכל הנתונים האלה יש חשיבות על אופי עיצוב המקום. 

חומרים טבעיים

בעבר המסעדות עוצבו בשיש נוצץ ומלא מראות בחלל, היום מקובל לעצב את פנים המעדה באלמנטים של עץ לא מעובד. בעידן המודרני אנחנו חוזרים לטבע, המודעות למיחזור עושה את שלה. ובהרבה מסעדות גם מתשמשים בכלים מעץ ממוחזר, ובכלי במבוק, וחרס. 

 

שקיפות

 זוהי חוויה חדשה ללקוחות.  ולכן יותר מסעדות בוחרות בקונספט המטבח הפתוח. הלקוחות רואים את כל התהליך של הכנת המנה עד שהיא מגיעה אל השולחן. החוויה משתפת את הלקוחות בתהליך הכנת המנות. מאיפה יוצאות המנות. ואיך השפים עובדים. הלקוחות רוצים לדעת שהם אוכלים אוכל נקי. 

 

כיסאות נוחים   

נוחות הישיבה של הלקוחות צריכה להיות בראש סדר העדיפויות, חשוב שגם לאחר שעה של ישיבה במסעדה הם ירגישו בנוח על הכסא בר ולכן צריך להשקיע זמן בבחירת ריהוט למסעדות.

יש הרבה סוגי כיסאות למסעדה, ולכל אחד עדיפויות ומעלות משלו למשל, כיסאות מפלסטיק מומלצים מאד לרכישה, קל מאד לנקות אותם והם נערמים בדרך כלל. אם תרכשו כסאות בר טובים הם לא דורשים שום סוג של תחזוקה אפשרי לשים אותם על שולחנות הבר או לצד הבר. כסאות פלסטיק עמידות גם מול קרינת שמש וגשם ולכן אפשר להשתמש בהם גם בישיבה בחוץ.  בכיסאות פלסטיק ניתן למצוא גם כסאות המשולבים בהם רגלים מעץ או מתכת.
אם תרצו לדעת בדיוק איך לבחור כסאות בר למסעדה תוכלו לקרוא על כך במאמר שכתבנו.

 

חיסכון במקום 

כל מטר במסעדה חשוב לכם, בכדי למקסם את הרווחים מהחלל ששכרתם. כסאות בר חוסכים במקום. אפשר לפרוש לאורך חלל המסעדה שולחן בצמוד לקיר. או להציב בר מרכזי שבדרך כלל יהיה שם מוזג אלכוהול.  בעוד שבתוך המסעדה יש את השולחנות הרגילים. הכל תלוי בקונספט שאתם רוצים ובסוג האוכל שאתם מגישים. לדוגמה, באוכל רחוב יתאים יותר שולחנות בר. ולעומת זאת במסעדת יוקרה זה פחות יתאים.  

 

לוח גיר 

קנו לוח גיר. כמו אותם לוחות גיר כשלמדנו בבית הספר, מסגרו אותם כמו תמונה. ככה תוכלו לרשום את התפריט היומי של המסעדה. מהם מנות היום, מבצעים, וסתם מאכלים חדשים, או הודעות שונות. כמו ברכת חג שמח. זה מרגיש עדכני ומגניב. ואתם לא צריכים להדפיס בכל פעם מחדש. רק לקחת גיר ולרשום. 

מתכננים הקמת מסעדה? 

מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקנות שולחנות וכיסאות בר, אנחנו בעיצוב הכיסא והבר נשמח לעמוד לשירותכם. לבצע התאמה הכי טובה וזולה שתתאים לקונספט שבחרתם למסעדה שלכם. 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?