fbpx

furniture guide

טיפים לעיצוב נכון של הסלון

כסאות לפינת אוכל

הסלון הוא אחד המקומות שאנו שמחים לארח בהם. הסלון הוא גם חלון הראווה של הבית, לכן חשוב לעצב אותו כפי שאנו חולמים. החלטנו לתת לכם כמה טיפים שיסבירו לכם איך לעצב את הסלון .

 עיצוב סלון קטן: 

  1. חשוב להתייחס לצבע הקיר ולצבוע בצבעים בהירים. צבע וחיפוי בהירים נותנים אשליה של חלל יותר גדול. 
  2. ריהוט מינימליסטי, כמו כיסאות בר מעץ או מתכת, עם שולחן בר. ואם אתם גרים מול נוף, אז שימו וילונות שקופים כדי שבבוקר תשימו  את כוס הקפה על שולחן הבר,  ולא תורידו את העיניים מהנוף שנשקף מן החלון. גם אם אין לכם נוף ששווה כוס קפה בבוקר, בסלון קטו עדיף וילונות שקופים. הם נותנים תחושת קלילות ורחבות. 
  3. אפשר לעצב את פינות הסלון עם מגוון אקססוריז. פסלים וחפצי נוי. את עמודי התאורה שימו ליד פינת הישיבה.

סלון גדול חלוקה לפינת ישיבה ופינת אוכל: 

  1. ניתן לחלק את הסלון לשני חלקים. מרחב ישיבה עם שולחן וכיסאות, מרחב של ספה שתציבו במיקום נכון מול הטלוויזיה. בתור  אנשים שאוהבים לארח, תבחרו ספות גדולות שיהיה לכם ולאורחיכם נעים – ונוח לשבת עליהם. בחרו ריפוד מספיק איכותי כדי שיחזיק מעמד בישיבה ממושכת. 
  2. אם תתלו תמונה גדולה, זה ישתלב מעולה עם גודל הסלון.
  3. שימו לב שבין הרהיטים יהיו מעברים של לפחות חמישים סנטימטר. 

טיפ חשוב:

 לפני שאתם ניגשים לרכוש את הריהוט ואת כסאות הבר לפינת אוכל, מומלץ לסמן על הרצפה את מיקומו של  כל רהיט. ככה תוכלו להבין טוב יותר כמה מקום יישאר לכם בסלון. 

ועוד משהו: שימו עציץ שיפיח רעננות ורוח חיים בסלון. עציץ נותן תחושה של חום ואהבה בתוך הבית, ולא רק חלל שבו גרים כמה אנשים יחד.

 

לסיכום, אם אתם רגע לפני שיפוץ הבית, תזכרו שהבית שלנו הוא המקום האישי שלנו שבו אנו מבטאים את האופי שלנו ואת אורח החיים שלנו לאורך השנים. עיצוב הכיסא והבר הוא המקום שיעזור לכם בזה. נשמח להעניק לכם ייעוץ איך נכון לעצב את הסלון ולתת לכם מידע לבחירת שולחנות וכסאות בר יפים ואיכותיים.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?