fbpx

furniture guide

מה צריך לדעת כשמזמינים ריהוט מסעדות בהתאמה אישית?

איך לבחור את הכיסא המתאים שללקוח יהיה נעים לשבת עליו?  שהוא יתאים לסגנון העיצובי של המסעדה? איפה רוכשים ריהוט שיחזיק מעמד לאורך זמן? וגם איזו טעות אנשים עושים כדי להרוויח עוד מקומות ישיבה במסעדה. 

המסעדות מזמן  אינן נמדדות לפי טיב האוכל והשירות. הלקוחות מחפשים חוויה. החוויה נמדדת לפי העיצוב המיוחד של השולחנות, הכיסאות, הצמחים, המנורות ועוד אקססוריז  המשפיעים על חווית הלקוח. לכן, בחירת ריהוט למסעדות חשובה ומעניקה תוספת לחוויה. כיצד? על כך עיצוב הכסא והבר בשורות הבאות:

איזו מסעדה אתם חולמים לפתוח?

אופי הריהוט משתנה ממסעדה למסעדה.

  • מסעדות רשת: בדרך כלל, במסעדות רשת מהירות הקונספט מבוסס על שולחנות וכסאות עץ, פלסטיק או מתכת, מחוברים בעיצוב אחיד. 
  • מסעדות: בדרך כלל נראה כסאות בר ושולחנות  מעוצבים בצורות שונות, עשויים חומרי גלם שונים כמו מתכת, עץ יוקרתי מאגוז אפריקאי בשילוב עור. ריהוט המסעדה מורכב מפינות ישיבה הכוללות ספות ישיבה מסוגים שונים כמו ספות יחיד, ספות לשניים, או ספסלים ארוכים של פינות ישיבה מרופדות. 
  • מסעדות סיניות: הלקוח מצפה להיכנס לסין לשעה וחצי. לא רק לאכול מוקפץ סיני. צורת המסעדה והריהוט מכניסים אותו לתוך החוויה הסינית. כמו גופי תאורה וצבעים אדומים. 
  • בתי קפה: ניתן להשתמש בכורסאות קפה ובכיסאות עם ריפוד רך, שולחנות מסיביים ורהיטים עם אקארד, ריפוד עור.

מעצבי פנים המתמחים בתחום עיצוב מסעדות

גם אם ניחנתם בחוש עיצוב, אתם חייבים לשכור מעצב פנים שיספר את הסיפור של המסעדה שלכם. שיגרום ללקוח להזמין את החוויה שלו. כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, אנשים משתפים את החוויה שלהם מטיב האוכל והניקיון ועד עיצוב המקום. לכן, חשוב לא לזלזל בעיצוב המסעדה בחלוקת החלל, בצבעים ובאלמנטים שונים בה.

אז איפה רוכשים שולחנות וכיסאות בר ואת שאר הריהוט למסעדה?

עקרונית, אפשר לרכוש ריהוט בכל חנות רהיטים. עלות הריהוט היא יקרה  ומי שרוצה לחסוך, יכול לפנות לחנויות שהרהיטים שלהן זולים.
יתרונות:
מחיר הריהוט יהיה זול יותר.
חסרונות:
1. מדובר בריהוט סופי ואין אפשרות להתאים את המידות ואת העיצוב לדרישתכם.
2. האיכות של הריהוט נמוכה וכיסאות הבר אינם מחזיקים להרבה שנים.

ריהוט למסעדות בהתאמה אישית

בייצור ריהוט מותאם אישית לפי דרישת הלקוח. כך אינכם מוגבלים להיצע הקיים בחנות. אנו, ב"עיצוב הכסא והבר" מתמחים בהתאמת ריהוט אישית למסעדות, ובפרט בכיסאות ובשולחנות בר איכותיים המחזיקים לאורך שנים. 

אז למה שווה לרכוש ריהוט מותאם אישית?

1. על ידי תכנון מותאם אנחנו חוסכים במקום ומתאימים שולחנות בר למסעדה וכן ריהוט מודולארי.
2. קל יותר לתכנן את חלל המסעדה בהתאם לסגנון העיצובי ולאווירה אותה אנו רוצים לייצור במסעדה.

מהם החסרונות?

אין ספק שהמחיר יהיה יקר יותר. 

מה בודקים לפני שקונים כיסאות למסעדה?

איכות גבוהה וניקוי קל

בדקו שהריהוט איכותי ויחזיק לכם לאורך שנים ובמינימום תחזוקה. חשוב לדעת, שכסאות בר מרופדים יכולים להראות בחנות טובים וחזקים, אולם הלקוחות יהרסו אותם מאוד מהר. זכרו ריהוט ביתי איננו מתאים לכמות אנשים בשימוש מסחרי. ללקוחות לא אכפת מריהוט המסעדה. הם יכולים לשבור רהיטים וללכלך אותם, ובתוך זמן קצר הכיסאות ייראו מוזנחים ומרופטים.

ריהוט כהה 

אם אתם שמים לב לפרטים הקטנים במסעדות, אתם בוודאי רואים שהריהוט הוא בצבעים כהים. כיוון שאם תרכשו למסעדה שולחנות לבנים, מהר מאד הם יהיו מוכתמים והלכלוך יבלוט. מומלץ לבחור בספות ישיבה מבד דוחה כתמים וכזה שניתן לניקוי בקלות. מומלץ לבחור בגוון המתאים לאופי המסעדה כך שהן לא תתלכלכנה או תתבלינה בתוך זמן קצר.

נוחות הריהוט

חשוב שהריהוט יהיה נוח לישיבה, אך לא נוח מדי, כדי שלא ייגרם מצב שהלקוחות ישבו הרבה זמן במקום ולא יאפשרו תחלופה של לקוחות. בנוסף, צריך לשים לב לגובה הכיסא או הספה אל מול השולחן המסעדה. אם הכיסאות נמוכים או רכים מדי, הם לא יאפשרו ללקוח להושיט יד לצלחת על השולחן. 

תכנון כמות השולחנות ביחס לחלל המסעדה

על המעצב פנים לערוך תכנית. הרבה אנשים חושבים שכדאי למלא הרבה שולחנות כדי להרוויח יותר מקומות ישיבה. זו טעות! צריך לקחת בחשבון שהמלצרים יוכלו לנוע בחופשיות עם מגשי האוכל. כמו כן, אם הלקוחות ישבו בצפיפות, ליד לאורחים אחרים, הם לא ירגישו פרטיות.

ריהוט חוץ

הרבה מסעדות מנצלות את השטח חיצוני של המסעדה. בדרך כלל, הוא מגיע לשימוש בימי הקיץ, בשעות הערב. אילו רהיטים יתאימו לכם? ריהוט גן מעץ יכול להתאים מאד על מנת ליצור אווירה מושלמת במסעדה.

אתם מוזמנים להיכנס ל"עיצוב הכסא והבר" ולהתרשם מהמגוון העצום של ריהוט חוץ למסעדות. אנו מתמחים בהתאמת ריהוט בהתאם לדרישות הלקוח. בין לקוחותינו המרוצים נמצאים; קפה קפה, בורגראנץ', גולדה ועוד עשרות מסעדות… 

 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?