fbpx

furniture guide

איך נגרום לבית להיראות יותר גדול ? ריהוט

בתים צפופים

צבעים בהירים, רהיטי גם וגם, חלונות גדולים ותאורה נכונה גורמים לבית שלכם תחושה של מרחב הרבה יותר גדול. איך יוצרים אפקט של חלל גדול יותר? דירה נאה מרחיבה דעתו של אדם

יש אנשים שאומרים לנו בפתח הבית את המשפט הבא: "ברוכים הבאים לדירתנו הצנועה", והם אכן מתכוונים לכך. היום, אנשים חיים בדירות קטנות בכל מקום, בעיקר במרכז. מחוסר מקום. הקבלנים בונים חדרים יותר קטנים. אז גם אני גר ביחידת דיור של ארבעים מטרים רבועים, ובתכנון נכון, הבית נראה ומרגיש כמו ששים מטרים רבועים. כיצד? הנה כמה טיפים. ליצירת אשליה של מרחב:

ריהוט

ריהוט למסעדה

צבע הקיר והריהוט:

בדיוק כמו שמעצבי הבגדים אומרים ששחור הוא מרזה, כך בקירות וברהיטים ההיפך הוא הנכון. ככל שצבעים יהיו בהירים יותר הם יתנו תחושת אשליה של חלל גדול יותר.

תכנון נכון של רהיטים:

תכננו את הריהוט בכך שיתאים בדיוק לצרכיכם. ככה תרוויחו עוד שטח בבית שממילא עלה לכם כסף רב…  לא תמיד המידות הרגילות של הרהיט שראיתם בחנות יתאים לכם. מומלץ לשבת עם המעצב של החנות ולהתאים לכם ריהוט בהזמנה אישית. 

ריהוט תלוי:

כשכל פיסת רצפה יקרה, אפשר להשתמש בריהוט תלוי כמו מדפים וכוננים. 

ב"עיצוב הכיסא והבר" ניתן למצוא כיסא בר מפלסטיק שקוף ושולחן בר למטבח מזכוכית הנותנים תחושת מרחב. אם תציבו מראה עם מסגרת דקה מול שולחן אוכל, החדר ייראה יותר גדול. 

ריהוט חשוף:  

ריהוט כמו שולחנות בר וכיסאות בר שיש להם רגלים דקות וחשופות, יוצר תחושה של מרחב ויעזור להגדיל את החדר לעומת ריהוט מלא כמו ספה ללא רגליים… 

רהיט אחד גדול עדיף על פני שניים קטנים:

לא תמיד חייבים ספה עם שתי כורסאות כנו שהיינו רגילים לראות בבית הורינו. בחרו ספה אחת במקום שתי כורסאות או שולחן ארוך במקום שניים. 

ריהוט גם וגם:

השתמשו ברהיטים רב תכליתיים שהם גם לשימוש וגם לאחסון. לדוגמה: רהיט שהוא גם ספסל ישיבה וגם ארגז אחסון בתוכו. 

תאורה נכונה: 

האור הוא מרכיב חשוב באשליית החדר הגדול. אל תשימו נברשות למיניהן, אלא תאורה צמודה לתקרה. פזרו ספוטים בכל מיני פינות בחדר. העניין הוא שרצפת החדר והפינות יהיו מוארים… כך החדר ייראה גדול ומרווח יותר. גם חלונות גדולים ללא וילונות עוזרים למראה גדול. 

פינת אוכל קטנטנה:

הרבה מטבחים קטנים בפרט ביחידות דיור בהם המטבח הוא מטבח מיניאטורי. בעיצוב נכון אפשר ליצור נישה במטבח של פינת אוכל ולמקם שם שולחן בר קומפקטי וכיסאות בר למטבח מגניבות. אלו תופסים פחות מקום ומגדילים את המטבח.

זהו זמן פרידה מהחפצים:

אה, ועוד משהו קטן. סידור נכון של הרהיטים וזריקת חפצים לא שימושים הגורמים בלגן בבית יעזרו לכם להגדיל את החדר שלכם. הפסיקו לאגור והישארו עם מה שאתם צריכים. זה יעשה סדר בבית וסדר בנפש. 

בכמה שינוים פשוטים אפשר להגדיל את הבית בקלות. אני השתמשתי בהרבה מהטיפים האלה להגדלת הבית. בחרו לעצמכם את מה שנכון עבורכם כדי לייצר תחושת מקום גדול. 

יש לכם שאלות? אנו ב"עיצוב הכיסא והבר" מזמינים אתכם ליצור קשר ולבחון יחד איתנו את פתרונות הריהוט שלנו, בהתאמה אישית מלאה לצרכיכם, ולהפוך כל חלום שלכם למציאות 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?