fbpx

furniture guide

היתרונות של כיסאות נערמים

כסאות למסעדה

כיסאות נערמים

למרות שכסאות נערמים נחשבים זולים, כיום יש כיסאות נערמים עכשוויים שהם גם איכותיים וגם יעילים; בהתראה קצרה קל לפרוס את כיסאות הערימה ולהניחם; הם מיועדים להעברה ממקום למקום וניתן לערום אותם זה על זה כדי לחסוך מקום.

אחד מהדברים שבעלי המסעדה, צריכים לחשוב עליהם, זהו אחסון כיסאות ושולחנות בסיום יום עבודה.  בחירת ריהוט למסעדה זה עבודה לא קלה ובמכלול השיקולים יש נוחות, עיצוב, פרקטיות וגם כמובן מקום פנוי, כמעט לרוב בתי הקפה והמסעדות יש מקום ישיבה בחוץ. כשמגיעה עת הסגירה, צריך להכניס את כל הטוב הזה לתוך המסעדה שכבר מלאה בשולחנות וכיסאות ובשלל רהיטים ופרודוקטים אחרים. אז מה עושים? זה מצריך חשיבה מראש. אחד הפתרונות הם כיסאות נערמים.

גם אם אתם אנשים פרטיים שאוהבים לארח, המאמר הזה הוא בשבילכם. החגים בפתח, והסלון או הגינה צרים מלהכיל את כמות האורחים. כבר נמאס לכם לגרור כיסאות כתר מאולתרים מהשכנים ואת כיסאות מהמטבח הרגילים. בא לכם כיסאות חגיגיים לסלון. אם אתם עומדים לפני קניית כיסאות למסעדה, כדאי שתקראו את השורות הבאות.

הפתרון בשתי מילים הוא הערמת כיסאות.

היתרונות של כסאות נערמים זה על זה הם רבים מאוד.

קלי משקל – אפשר להזיז אותם ממקום למקום בקלות. 

ערימה חוסכת במקום – זה אולי היתרון העיקרי. כאשר האירוע נגמר ואין לנו שימוש בכיסאות בר, מערימים אותם זה על זה וכך חוסכים מקום יקר במסעדה.

עלות – בגלל הייעוד של הכיסאות האלה, הם מיוצרים מחומר קל והעלות שלהם פחותה מכיסאות נייחים. מצד שני, הם עמידים לכל סוגי הגרירה. 

נוחות – שלא כמו כיסאות מתקפלים, כיסאות נערמים נוחים כמו כיסאות רגילים ואפשר לשבת עליהם מספר שעות. 

כיסאות נערמים מגיעים במגוון רב של צורות וצבעים. אתם יכולים להתאים אותם למסעדה שלכם. 

כיום, לרוב הכיסאות יש עגלות מתאימות כדי לאפשר בקלות ובמהירות לשנע אותם ממקום למקום.

ניקיון המסעדה – בזמן הסגירה מערימים אותם זה על זה וכך אפשר לנקות את הרצפה כראוי. 

מה צריך לדעת לפני שקונים כיסאות נערמים?

השימוש – מה הייעוד שלהם? למסעדה, לבית קפה, לאולם אירועים.

עמידות – בדקו שהכיסאות עשויים מחומר חזק ועמיד 

נוחות – הכיסאות צריכים להיות נוחים לישיבה ממושכת. לחלקם יש כריות העשויות קצף, ההופך את הישיבה הארוכה לנוחה. רואים את הכיסאות האלה בעיקר באולמות אירועים ובמרכזי כנסים. 

סגנון ועיצוב – שימו לב שהכיסאות מעוצבים בדומה לשאר הריהוט.

איכות – חשוב לשים לב לאיכות. בדרך כלל כיסאות אלו נגררים ממקום למקום על ידי עובדים בעלי מרץ. 

כיסאות מסוג זה עשויים מתכת, פלסטיק או עץ, בצורה ובגדלים שונים. בתור בעל המסעדה אתה יכול לבחור כאלו שתוכננו במיוחד, בדומה לעיצוב של הריהוט במסעדה.

ב"עיצוב הכיסא והבר" תוכלו למצוא מגוון עצום ואיכותי של כיסאות מעוצבים למסעדה וכיסאות בר מחומרי גלם באיכות מעולה, שנשארים חזקים ויפים משך שנים רבות.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?