fbpx

furniture guide

איך להתאים בין ריהוט הבית לריצוף?

עיצוב הכסא והבר
עיצוב הכסא והבר

הרבה אנשים בוחרים בעץ גם לריצוף וגם לפריטי ריהוט. האם זה נכון להתאים רהיטי עץ לרצפות עץ? האם צבעים מנוגדים עובדים? 

כשנכנסים לבית חדש שקיבלנו מהקבלן, הבית ללא ריהוט. כאן יש לנו אפשרות לתת את הדגש העיצובי שלנו. על כן מומלץ להקדיש מחשבה האם אנו משנים את ריצוף הבית לפי הרהיטים שאנו בוחרים או להסתפק בריצוף של הקבלן ולהתאים את הרהיטים לסגנון העיצובי של הריצוף וחיפוי הקירות שהקבלן נתן לנו. לפני שאתם מחליטים מה לעשות כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות: 

מה הקונספט שלכם?

רצפת ביטון: 

יש כמה אפשרויות לסגנון עיצוב הבית כמו מודרני, קלאסי או כפרי. כיום רוב הישראלים אוהבים לעצב את ביתם בעיצוב מודרני חדש. פחות אריחים של אבן טבעית, ויותר ריצפת בטון. לכן, לפני שנכנסים לבית, כדאי להשקיע בריצוף חדש מבטון. לרצפת בטון מתאים ריהוט מודרני וחדשני. על כן, מתאים שגם ריהוט המטבח יהיה חדשני. שולחנות בר וכיסאות בר למטבח בשלל עיצובים. כיסא בר מעץ נחשב לכוכב העל של עולם המטבחים. 

ריצוף מעץ: 

אלו המחפשים לעצב את הבית הסגנון כפרי, בדרך כלל, ילכו על ריצוף מעץ. כאן אתם יכולים ללכת לאיזה כיון עיצובי שאתם רוצים. אפשר ללכת על גוונים חמים כמו צבעי צהוב, כתום או אדום. כיסאות בר אדומים ממתכת ישתלבו נהדר בחלל המטבח. בסופו של דבר, לא משנה איזה סוג של סגנון תבחרו. העיקר ודאו שאתם יכולים לשלב בין הריצוף לריהוט שלכם. 

ערבוב רהיטי עץ עם ריצוף עץ:

אם אתם בעלי תעוזה ומעוף, ריהוט מעץ על רצפת עץ, אם עושים זאת נכון, יכול לעבוד נהדר. אך אם לא, הבית שלכם עלול להיראות משעמם. לכן, חשוב לשים לב מאיזה סוג של עץ עשויה הרצפה. מהם הגוונים של רצפת העץ, האם היא כהה או בהירה, מהי הטקסטורה של הריצוף. כך תוכלו לבחור את הריהוט. 

אנו ממליצים להגיע עם דוגמה של הריצוף לחנות הרהיטים. כך תוכלו לראות אחד לאחד עד כמה הרהיטים שונים ואיך ניתן לשלבם עם הריהוט אותו אתם בוחרים. 

הרמוניה: 

כדי ליצור הרמוניה בין הריהוט לריצוף, הקדישו מחשבה לאיזה ריצוף תרצו ולהתאים את הריהוט. לדוגמה: התאימו את גוון הארונות, השולחנות וכיסאות הבר לגוון הריצוף והאריחים. אם הם בהירים חפשו ריהוט בהיר. 

ניגודיות:

אחרי שכתבנו על הרמוניה, יש סגנון עיצובי הפוך, הניגודיות.  והניגודיות  גם היא סוג של יצירת הרמוניה. אם הריצוף בסלון כהה, חפשו כורסאות עור בהירות. אם הרצפה בסגנון כפרי כבד, הרהיטים צריכים להיות קלים ומלאי חיים. אל תערבבו בין הרהיטים עצמם. כמו שולחן בר כהה וכיסאות בר בהירים. 

לסיכום:

תחשבו מראש מהו הקונספט שמתאים לכם לשילוב הרצפה עם הריהוט. האם תרצו לשלב או הפוך, אתם אנשים של ניגודים. לכו עם הלב שלכם. בקשו את חוות דעתו של המוכר. כי עין של מוכר רואה אלפי עיצובים בחודש. 

התייעצו עם המוכר בחנות בכל הנוגע לקשר בין עיצוב הבית לריצוף. הוא מודע לטרנדים העיצוביים שהולכים ויכול לעזור לכם בבחירת רהיטים איכותיים בהתאמה לריצוף החדש בבית. אנו, ב"עיצוב הכיסא והבר", מתמחים בהתאמה בין הריהוט לריצוף הבית. מוזמנים לגשת אלינו! 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?