fbpx

furniture guide

מתי כדאי לקנות ריהוט?

כסאות בר
כסאות בר

בזמן הקורונה אלפי אנשים עברו לעבוד מהבית וחיפשו לקנות ריהוט משרדי כמו כיסא ושולחן מחשב; לריהוט אין תאריך תפוגה אבל יש לו תוחלת חיים; זמן הקנייה הוא פקטור משמעותי, הכול עניין של הצע וביקוש.

לפעמים אנו מביטים בריהוט שלנו ואומרים לעצמנו: זה הכיסא צריך ללכת לפח הקרוב. הוא כבר שחוק, שבור או ירד לו הצבע. הכורסא כבר לא נוחה. היא שוקעת מספיק בכדי שלא נצליח לקום ממנה. לפעמים נחה עלינו רוח התחדשות כשאנחנו במעבר או בשיפוץ דירה

אז מתי הכי כדאי לקנות? מתי הכי זול? על כך במאמר הבא: 

שיפוץ ומעבר דירה:

כשאנחנו משפצים את הבית, לרוב נצטרך גם לקנות רהיטים חדשים שיתאימו למתווה החדש. לכן, בעת התכנון עם האדריכל, שימו לב, שינוי גדול ישליך על קניית רהיטים חדשים. כמו כן, אם אתם מוסיפים חדר חדש, תצטרכו לקנות רהיטים חדשים. 

בעת מעבר לבית אחר,  ייתכן שהבית החדש יהיה יותר גדול או יותר קטן. אולי תרצו לשנות את הסגנון ולהיפטר מהרהיטים הישנים, לתת לבית מראה חדש בקניית רהיטים חדשים.

עבודה מהבית: 

בכללי הרבה אנשים עובדים מהבית. בזמן הקורונה אלפי אנשים עברו לעבוד מהבית. יש לזה הרבה יתרונות, כמו לעבוד בפיג'מה, לא להיתקע בפקקים של הבוקר. אך החיסרון הוא  שבבית יש הרבה הסחות דעת. לכן מומלץ ליצור פינת עבודה ולבחור ריהוט שמתאים לכם. 

רהיטים שבורים:

אומנם לריהוט אין תאריך תפוגה אבל כמו שלכל דבר יש תוחלת חיים, כך גם לרהיטים. אורך החיים הממוצע של כיסא בר או שולחן למטבח הוא עשר שנים. השימוש היום יומי שוחק אותו ונוצר בלאי טבעי כמו רגלים מתנדנדות, ריפוד קרוע, החיבור בין המושב לבסיס רופף. 

בית מלא ילדים מאיץ את השחיקה. אם אתם יכולים לתקן מה טוב, אם לא, אתם יכולים להרשות לעצמכם להתפנק ולהתחדש ברהיטים חדשים ומודרניים. 

מתי הכי זול לקנות רהיטים?

בסוף שנה: 

במהלך חודש דצמבר הוא הזמן שבו נמכרים הרהיטים במחירים זולים משמעותית, בתנאי תשלום טובים מהרגיל. אז יש הנחות אמיתיות ואפשר לחסוך כסף רב. בתקופה הזאת, לקראת סוף השנה, יש סיילים שמגיעים לעד חמישים אחוזי הנחה. 

ריהוט במבצעי בלאק פריידי:

מבצע יום שישי השחור. זה בהחלט הזמן שלך כדי לקנות ריהוט גן ביום שישי השחור יש יותר מ 30-40% הנחה.

מכירות עונתיות – ריהוט במבצעי סוף שנה:

מכירה עונתית כמו מכירת קיץ, מכירת חורף. בדרך כלל לכל מוצר יש זמנים שהמחיר שלו יורדים, למשל, מוצר קיץ כמו ריהוט גן, מחירו יהיה זול יותר בחורף, בתקופת נובמבר ודצמבר, בשל הקושי לאחסן אותם לשנה הבאה. ולהפך, מוצר חורף, מחירו יהיה זול בקיץ, כמו רדיאטורים. הכול עניין של הצע וביקוש.
בסוף עונה חנויות הרהיטים מנקות מדפים. הם צריכים להוריד את המחירים כדי לפנות מקום לרהיטים מהקולקציה החדשה. הבעיה היחידה בסוף עונה שיכול להיות חוסר במלאים ולא תוכלו למצוא מוצרים מסוימים. 

חשוב לדעת, אם בחרתם מכל הסיבה שלא תהיה לקנות רהיטים חדשים, שימו לב שאתם קונים רהיטים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן. ב'עיצוב הכסא והבר' אנו מציעים רהיטים וכסאות בר מחומרי גלם באיכות מעולה הנשארים חזקים ויפים משך שנים רבות. 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?