fbpx

furniture guide

כל השיטות לניקוי ולתחזוקת כיסאות בר

ניקוי כסאות בר

איך לנקות את כסאות הבר שלנו בצורה נכונה שלא יהרסו?; חשיבות קניית כיסאות איכותיים תעזור לשמירה לטווח הארוך; מטלית ומים ניקח מהר ויאללה לעבודה!; 

את מי משמשים כסאות הבר?

כיסאות בר משמשים את כל בני הבית בתדירות רבה. הכיסאות נשחקים מהר כיוון שמשתמשים בהם בזמן הארוחה. אכן, אין זה פלא שלאחר שאיבקתם את כיסאות הבר במטלית נקייה ורכה, גיליתם להפתעתכם או שלא… כתם קטשופ מכוער שנוצר על ידי הילדים החמודים שלכם. איך מתמודדים הכתם הזה? על כך בשורות הבאות: 

כיסאות בר מורכבים מכמה חומרי גלם: יש כסאות בר מרופדים, כסא בר עץ, עור ומתכת. הם מגיעים בכל הצורות והגדלים. לחלקם יש גב בעוד שאחרים הם רק מושב. את כיסא הבר תוכלו למצוא בכמה צורות: נמוך, גבוה, רחב וצר.  אחת האפשרויות להאריך את ימיו של הכיסא בטוב ובנעימים היא תחזוקה מתמדת. ניקוי תקופתי שוטף יאריך את חיי הכיסא. שיטת הניקוי תלויה בחומר שממנו עשוי כיסא בר שלכם. אנו ב"עיצוב הכסא והבר" מציעים לכם כמה פתרונות לניקוי כיסא הבר בבית שלכם.

חומרים לניקוי, מה צריך? 

  • אלכוהול
  • הרבה מטליות מיקרופייבר
  • מים חמים
  • אבקת סודה לשתייה
  • תכשיר לשימור 
  • חומר ניקוי
  • סבון עדין
  • מברשת רכה

אלף, איכות! איכות זה שם המשחק.

לפני שאתם ניגשים לקניית כסאות בר, בחרו כיסאות בר באיכות מעולה מחברה בעלת שם. זכרו, השימוש בכיסאות בר  הוא יום יומי. אנשים, נשים וילדים אוכלים עליהם, וסיכוי גבוה ששאריות האוכל יפלו על כיסא הבר. לכן חשוב לבחור כיסאות בר דמוי עור מחומרי גלם הכי טובים. אנו ב'עיצוב הכסא והבר' מספקים כיסאות בר באיכות גבוהה ממיטב החברות והמותגים בעולם.

כסאות בר מעץ, איך ננקה?

כסאות בר מעץ הם אחד הסוגים הפופולאריים הקיימים בבתים. איך נשמור עליהם חדשים? מלבד התחזוקה השוטפת על ידי איסוף גרגרי האבק במטלית לחה, חשוב לציין שבסיום צריך לנגב את העץ במטלית יבשה כדי למנוע רטיבות מהעץ. כאשר העץ יבש רססו כמות קטנה של פוליש על מטלית נקייה. 

כסאות בר מרופדים, איך ננקה? 

כיסאות בר מבד בדרך כלל סופגים יותר כתמים מסוגים אחרים של מושבים מכיוון שהלכלוך נספג בבד. על כן, שימו לב, אם מדובר על מעט לכלוך, נגבו עם מטלית מיקרופייבר במים חמימים. אם הכתם עקשן הוסיפו מעט סבון. 

לכתמי שומן צריך מברשת רכה וסבון. משפשפים בעדינות את הכתם בתנועה מעגלית עד שהכתם מתבהר. 

לכתמי דיו נסו למרוח מעט אלכוהול ותנו לו כמה דקות מנוחה. לאחר מכן שפשפו במטלית מיקרופייבר.

שימו לב, לאחר שניקיתם את כיסא הבר המרופד, רססו אותו בעזרת חומר דוחה כתמים. זה יעזור שלהבא יהיו פחות כתמים.  

כיסאות בר עם ריפוד מעור, איך ננקה?

כיסאות בר מעור הם קלים לניקוי. קחו סבון  לניקוי המשטח ולאחר מכן מירחו תכשיר המיועד לניקוי, תכשיר שמרכך עור ומשמר אותו. השתמשו רק במוצרים המיוצרים במיוחד עבור כיסאות בר מעור בהתאם להוראות היצרן. חשוב מאד להשתמש במרכך עור כי טבעו של העור לדהות ולהתייבש.

זכרו שכיסאות בר מעור זקוקים לטיפול רב יותר בהשוואה לכיסאות בר מעץ או מבד.
אל תעשו את הטעות הזאת! סקוטשברייט וספוג הפלא הורסים את העור ומשאירים כתם בולט יותר!

כיסאות בר ממתכת, איך ננקה?

אומנם כסאות בר ממתכת הם מאד יפים, אולם הם צריכים תחזוקה מתמדת.  השתמשו במים וסבון כדי לנקות. לאחר מכן הקפידו לייבש לחלוטין את כיסא הבר במגבת כדי להימנע מחלודה מיותרת לאורך זמן.
אם אתם לא רוצים שכיסאות הבר ממתכת שלכם יינזקו מרטיבות, הרימו אותם לפני שתשטפו את המרצפות או  הגנו עליהם בעזרת כובעי רגליים. הם גם מונעים שריטות מהמרצפות ובכך גם ישמרו על אורך החיים.
אם נוצרה חלודה על כסאות בר ממתכת, שייפו אותם בעדינות בעזרת צמר פלדה. צבעו מחדש את הנקודות המשויפות בצבע המיועד למתכת. 

שלושה טיפים חשובים: 

חשוב מאד לנקות את הכתמים מיד. אם תמתינו אפילו כמה דקות יהיה יותר קשה להסיר אותם.  

ודאו שאתם מנקים את כיסא הבר בהתאם להוראות היצרן. הצוות בעיצוב הכסא והבר מייעץ לבדוק אילו חומרי ניקוי מותרים לסוג כיסא הבר שלכם. 

כשאתם קונים כיסאות בר חוץ, בררו אם הם עמידים לגשם ושמש. ידעתם שאנו בודקים כל כסא בכל דרך שהיא? אחד מכסאות הבר שלנו החזקנו בחוץ במשך כמה שנים וראינו שהצבע לא השתנה כלל!

לסיכום: תחזוקה נכונה של כיסאות הבר יאפשרו לכם ליהנות מהם לאורך שנים. הכניסו את הניקיון שלהם לשגרת הניקיון הביתית. בכך תמנעו כתמים שעברה עליהם תקופה והם נהיים קשים להסרה. 

מוזמנים לפנות אלינו. ב'עיצוב הכסא והבר', נשמח להעניק לכם ייעוץ ושירות לגבי הניקיון והתחזוקה השוטפים לכיסאות בר מכל סוג שתבחרו, כדי שתוכלו להשתמש בהם בהנאה לאורך שנים. גשו לחנות שלנו לקבלת מידע לבחירת כיסאות בר איכותיים.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?