fbpx

furniture guide

איך נרבוץ על מיטת השיזוף בנוחות המרבית?

מיטות שיזוף

הקיץ הגיע, מערכת השמש עובדת בכל העוצמה. כאילו רק מחכה שנצא החוצה, אל הגינה היפה. נעלה על מיטת שיזוף,  נתפוס צבע, ונתחיל לרבוץ עליה עם ספר טוב. לבחור בשבילכם ספר לא נוכל. אבל איך בוחרים מיטת שיזוף? על כך בשורות הבאות. 

דבר ראשון נחליט על תקציב למיטות השיזוף שלנו

כמו לפני כל קנייה משמעותית, שאתם יוצרים לעצמכם תקציב, בדקו מה התקציב שלכם לקניית מיטת שיזוף. על פי התקציב תבינו איזו מיטת שיזוף מתאימה לכם. 

חשוב מאוד לשכב על מיטת השיזוף ולראות אם היא נוחה לנו

כל הרעיון של מיטת שיזוף הוא שיהיה לנו נוח לרבוץ עליה כמה שיותר שעות. אם לא יהיה לנו נוח, לא הרווחנו כלום. ופשוט לא נרצה לשכב על המיטה. ואם כן, סתם בזבזנו את כספנו לשווא ותקועה לנו בבית מיטה שאינה שימושית. לכן חשוב לבדוק לפני הקנייה כמה פרמטרים: 

מידות המיטה

כיון שמדובר על מיטה, כמובן, היא צריכה להיות מתאימה לאורך הגוף של אדם ממוצע. שימו לב שהיא איננה תופסת את רוב שטחה של הגינה, ושיש שטח חיצוני גדול בגינה כדי שהמיטה תהיה בפרופורציה לשטח הגינה.  

כיוונון

כדי שיהיה לנו נוח להביט בשקיעה או לקרוא ספר טוב, חשוב  שמשענת הראש תוכל להתכוונן באופן שמתאים לנו. תבדקו אם אפשרי לכוון לכמה אופציות. שימו לב שאפשר לקפל בקלות את המיטה למקרה שתרצו להפוך את המיטה לכיסא. ניתן כמובן גם להשלים את הריהוט חוץ עם עוד מגוון של רהיטים לחצר כמו למשל  מערכות ישיבה לחצר, כסאות בר חוץ ועוד

ריפוד

יש מיטות שיזוף ללא מזרן. בדרך כלל הן תהיינה עשויות פלסטיק או אלומיניום, כמו מיטות שנראה בדרך כלל בים. שימו לב לעדיפות שלכם. יש מיטות עם ריפוד מזרן, ועם ריפוד רשת. היתרון שלהן שהן אינן יוצרות סימנים אדומים בגב בצורת המיטה, והן נוחות יותר לרביצה ממושכת.  

ניקיון

כיוון שרוב הקיץ מיטת השיזוף נמצאת בגינה, ומטבע הדברים היא מתלכלכת מהר, חשוב לשים לב שהיא תהיה קלה לניקוי.

פינוקים

יש מיטות עם כל מיני תוספות מפנקות, כמו כריות או מקום להניח בו את כוס הברד ואת הצ'יפס. כמובן, הכול צריך להיות במסגרת התקציב שלכם.  מחירי מיטות השיזוף משתנים בין מאות לאלפי שקלים. אך בממוצע המחיר הוא כארבע מאות שקלים.  כמובן, מגוון סוגים ואפשרויות לבחירתכם. 

איכות זה שם המשחק

שימו לב לאיכותה של מיטת השיזוף. המיטה עומדת שעות רבות בשמש. בסיום השימוש מומלץ להכניס לתוך הבית או לשים במקום מוצל. אפשרות נוספת היא לכסות את המיטה בכיסוי שמגן מפני קרני השמש. אם אתם גרים ליד הים, היא עלולה להיפגם במהירות. ציינו זאת בפני המוכר. ולכן חשוב להימנע מקניית מיטת שזוף ממתכת, היא עלולה להחליד במהירות. אנחנו רוצים שהמיטה תשרת אותנו לאורך שנים. 

אחריות

חשוב לבחור בחנות איכותית שמספקת אחריות. שימו לב על מה אתם מקבלים אחריות, האם רק על המיטה או גם על הריפוד.

בעיצוב הכיסא והבר תוכלו למצוא מבחר מיטות שיזוף איכותיות ונוחות לפי התקציב שלכם. שיזוף נעים!

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?