fbpx

furniture guide

באילו מקומות ניתן לשלב כיסאות בר?

כאשר אנו חושבים על כיסאות בר, בדרך כלל מדמיינים אותם סביב לאי במטבח, כשעל שולחן הבר מוגשת ארוחת הבוקר. איך למרות הפופולאריות שלהם במטבח הם יותר ויותר תופסים את מקומם במקומות שונים ומגוונים.  

לא בכדי אומרים על כיסאות בר שהם העתיד של עולם עיצוב הבית. ניתן לשלבם במספר רב של מקומות., ולא רק במטבח ובברי מסעדות… בזמן האחרון אפשר לראות את כיסאות הבר משתלבים גם  במשרדים ובמגוון רחב של חללים מסחריים. איך משלבים? על כך בשורות הבאות. יוצאים לדרך. 

בפינת הקפה בעבודה

נתחיל במקום שבו אנו שוהים רוב שעות היממה. לא, זה לא הבית ולא המיטה. זה מקום העבודה. אם אתם בעד לתת תחושה נעימה ועדכנית לעובדים שלכם, כיסאות בר הם פתרון מצוין לפינת הקפה שלכם בה העובדים מתרעננים ומשתחררים מעמל המחשב… 

לא רק פינת הקפה יכולה להשתלב טוב עם כסאות הבר. אם בא לכם למתג את עצמכם בתור מקום צעיר ותוסס, אפשר לשים כיסאות בר באחד מחדרי הישיבות. הכיסאות מסמלים מסורת, ומאידך, אווירה נינוחה, בלתי פורמלית.

שלב קבלת הפנים בחתונה

בשנים האחרונות אפשר לראות בגני אירועים, בשלב קבלת הפנים, אנשים ישובים על כיסאות בר צבעוניים סביב שולחנות בר בפינות שונות באוויר הפתוח. בצורה זו גם אנשים יכולים לעמוד צמוד לשולחן עם כוס בירה וצלחת בשרים. 

בר אישי בבית

עד לפני הקורונה שנכנסה לא מזמן לחיינו, בשביל להרוות את נפשנו בבירה קרה, היינו נודדים לבר הקרוב או הרחוק. זמנים השתנו. אנשים פחות יוצאים מהבית. במקום ללכת לקולנוע הם צופים בסרט במסכי ענק בבית. כן, גם בשתיית אלכוהול אנשים נשארים בבית. הישיבה על כיסא בר מזכירה ישיבה בבר אמיתי. כיסאות הבר נותנים את תחושת השחרור שהיו מרגישים עד לא מזמן בחוץ. את הכיסאות אפשר למצוא ב"עיצוב הכיסא והבר" במגוון רחב של סוגים ועיצובים – כיסאות בר מעץ, פלסטיק, אלומיניום, עם ריפודים, עם משענת, בשלל רב של צבעים.

בדוכן תערוכה

דוכן תערוכה דומה במהותו לשוק מחנה יהודה. חוץ מזה שכאן הכול מתנהל בנחת ובלי צעקות מסביב. אנשים מסתובבים בינות הדוכנים כאשר בעלי הדוכנים מנסים למשוך אליהם לקוחות. כמובן, הכול כאן נעשה באופן מהיר יותר. על כן חשוב שנציג המכירות יישב על כיסא בר גבוה. כך הוא יכול להביט ולשוחח  עם העוברים ושבים בגובה העיניים. 

באזורי קבלה

כאשר אדם נכנס לחדר קבלה, ונציג המקום יושב על כיסא בר גבוה, הוא מונע מהאדם להביט למטה לעברו. כך הוא יכול לשוחח איתו פנים אל פנים. 

במספרות

אם תכנסו לכל מספרה, תוכלו לראות את הספר עומד מאחורי המסתפר הישוב על כיסא בר. כך הספר לא צריך להתכופף בזמן התספורת. 

במסעדות

כיסאות בר חוסכים מקום. אפשר לפרוש לאורך חלל המסעדה שולחן בר צמוד לקיר וכך אתם מאפשרים להושיב יותר אנשים. אפשר להציב בר מרכזי שבדרך כלל יהיה שם ברמן. הכיסא מאפשר ליושב לדבר עם הברמן בקלות, בעוד שבתוך המסעדה יש את השולחנות הרגילים. 

בבית הפרטי שלנו

ואיך אפשר שלא לסיים את הכתבה בשימוש הקלאסי של כיסאות בר. במקום בו אנו מתחילים ומסיימים את היום- 'פינת האוכל'. פינת האוכל שלנו יכולה להיות מקום מגניב וקליל במטבח שהוא המקום החשוב בביתנו, ולא רק בתור מקום בו אנו יושבים בבוקר על צלחת קורנפלקס טרם היציאה למקום העבודה. כמובן, לא תמיד אפשרי ומתאים לשים במטבח שולחן בר בגלל הצפיפות. אם יש לכם את האפשרות, לכו על זה. חשוב לקנות כיסאות בר מחומרי גלם איכותיים בחנות אמינה ולא לקפוץ על הכיסא הזול ביותר שמצאנו ברשת האינטרנט. 

מחפשים כיסאות בר? אנו עיצוב הכיסא והבר מייבאים את מוצרינו ממיטב המפעלים בעולם תוך הקפדה על יופי, נוחות, איכות ומחיר אטרקטיבי ללא פערי תיווך.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?