fbpx

furniture guide

איך לנקות כיסאות דמוי עור?

תפקידו של הסבון לפרק את השומנים ולהסיר אותם מהכיסא; ככל שממתינים עם ניקוי הכתם הוא הופך להיות קשה להסרה; היצמדו להוראות! כסאות בר דמוי עור עולים לא מעט כסף. האם אפשרי לנקות באופן עצמאי כסאות בר דמוי עור? איך נתחזק אותם בצורה נכונה כדי שיחזיקו לאורך שנים?

כיסאות דמוי עור

בחרו כסאות בר איכותיים וחזקים

לפני שאתם קונים כסאות בר דמוי עור, בחרו כיסאות בר באיכות מעולה. אל תשכחו שהשימוש בהם הוא יום יומי. אנשים, נשים וילדים אוכלים עליהם, ואין מן הנמנע ששאריות האוכל יפלו על הכיסא או כוס פטל תישפך עליהם. לכן חשוב לבחור כיסאות בר דמוי עור מחומרי גלם הכי טובים. אנו ב'עיצוב הכסא והבר' מספקים כסאות בר באיכות גבוהה ממיטב החברות והמותגים בעולם.

אל תדחו את הניקוי

נשפך אוכל על כיסא הבר דמוי עור? אל תמתינו לכתם הבא כדי לנקות אותם. הם הופכים להיות קשים להסרה. ככל שהכתם יותר טרי, כך תוכלו לנקות אותו במהירות רבה יותר וללא חומרים חזקים. נקו עם מגבונים לחים. שימו לב לא לנקות במגבונים שמשאירים תחושה דביקה על הכיסא. אפשר לנקות במטלית עם מעט מים. 

צורת הניקוי

שימו לב, כשאתם מקרצפים ומשפשפים את הכתם, אתם מחדירים את הלכלוך יותר פנימה, אל תוך הכיסא. לכן, קחו מטלית מיקרופייבר ונסו לספוג את הכתם לתוכה בלחיצה.
הכתם שומני? ניתן להספיג את המטלית בסבון כלים. תפקידו של הסבון לפרק את השומנים ולהסיר אותם מהכיסא. אם הכתם קשה אך לא שומני, נקו עם חומרי ניקוי מהולים במים. טיפ: טרם הניקוי, נסו לעבור עם המטלית במקום נסתר. כך תיווכחו לדעת שלא יורד הצבע.
עוד שיטה לניקוי כתמים עקשניים בכיסאות בר דמוי עור. לערבב מים עם חומץ או עם אלכוהול. לטבול את המטלית בתערובת ולספוג את הכתם. 

טרם קנייה כסאות מרופדים דאגו לשאול את המוכר האם קל לנקות אותם ואם כן, מה הם החומרים הנכונים להם. בדרך כלל גם מצורפות לכיסאות הוראות היצרן. היצמדו להוראות.
כמו בכל תחזוקת בית, לפחות פעם בשבוע אנו שוטפים את הרצפה, מנקים את האבק שהצטבר. גם כסאות בר צריכים תחזוקה שוטפת. עברו עם מטלית או עם שואב אבק והסירו את האבק ואת הלכלוך שמצטבר בכיסאות הבר. שימו לב לנקות גם את הסדקים ואת התפרים בכיסאות דמוי עור.

כשאתם שוטפים את הרצפה, הרימו את הכיסאות על השולחן. כך חומרי הניקוי של המרצפות לא יפגעו בכיסאות. 

מרחו קרם לחות

כשכיסאות בר דמוי עור מתחילים להראות יבשים, קנו קרם לחות המיועד לדמוי עור ומרחו את קרם הלחות על הריפוד. חכו שהוא ייספג עד הסוף טרם תשבו עליו. בדרך כלל, תצטרכו למרוח את הקרם כמה פעמים בשנה, בפרט בארצנו שהאקלים בה חם ויבש.  

כשאתם קונים תכשירים לתחזוקה, שימו לב שהם מיועדים לעור מלאכותי, למרות ששני החומרים נראים דומים. כיון שעור מלאכותי מיוצר מחומרים סינתטיים, ולכן התחזוקה שונה לחלוטין מעור אמיתי. 

לסיכום:

בכדי שהכיסאות יראו כמו חדשים, חשוב לדעת כמה עניינים

  • לקנות באיכות מעולה
  • לא לדחות את ניקוי הכסא 
  • לנקות בצורה נכונה
  • תחזוקה מתמדת 

מוזמנים לפנות אלינו. ב'עיצוב הכסא והבר', נשמח להעניק לכם ייעוץ ושירות לגבי הניקיון והתחזוקה השוטפים לכיסאות בר דמוי עור, שייראו נהדר גם לאחר שנים רבות. מוזמנים לגשת לחנות שלנו ולקבל מידע לבחירת כסאות בר דמוי עור איכותיים.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?