fbpx

furniture guide

איך לבחור ריהוט גן?

ריהוט גן

כמה בני משפחה הולכים להשתמש בריהוט גן; מה התקציב שאתם מחליטים להוציא לצורך קניית ריהוט גן; האלומיניום, הוא לא נהרס ונשחק בחום הישראלי עם בוא הקיץ, זה הזמן לצאת החוצה, לשבת בגינה המרוהטת בטוב טעם עם בן הזוג, ליהנות מהבריזה והאוויר הצלול והנקי שארצנו מעניקה לנו. איך ננצל באופן נכון את הגינה, שלא תיהפך לחצר גרוטאות או למקום שבו מאחסנים את החפצים עד בוא גואל?

 ריהוט גן

העבר של ריהוט גן

אם בעבר בכל גינה או מרפסת פתוחה שמנו שולחנות וכיסאות פלסטיק לבנים, וכשהיינו רוצים להנות מארוחה בגינה, נאלצנו לסדר את המקום מחדש. זאת מפני שקנינו ריהוט גן ללא התחשבות בצרכים שלנו. מאז ועד היום השתנו דברים. היום, כשאנו רוצים לבחור ריהוט לגינה, מומלץ לעשות שיעורי בית טרם הקנייה. לבדוק מה הם הצרכים שיתאימו לנו מבחינת נוחות ועיצוב, וכן מבחינת עמידות הריהוט כדי שיחזיק לשנים רבות. לפני שאתם קונים ריהוט גן, כדאי לכם לקרוא את השורות הבאות. 

לא כל אחד זוכה לפיסת גינה. אז אם יש לכם גינה, תעריכו אותה ותשקיעו בה. כדאי להתחיל בעיצוב הגינה על ידי שתילת פרחים והוספת דשא סינטטי. הם יוצרים אווירה נעימה. ככה הגינה הופכת מפיסת אדמה למקום שנקרא "גינה". 

מה אנחנו צריכים לדעת לפני שאנחנו ניגשים לקניית כסאות בר לגינה

עלינו לשאול את עצמנו כמה אנשים/בני משפחה הולכים להשתמש באופן תדיר בריהוט גן? האם אנחנו אוהבים לארח, ואם כן כמה אנשים? במקרה כזה נחפש שולחן שיכול להיפתח כי אין טעם לקנות מערכת שלמה שסתם תעמוד מחוץ לבית. 

בשביל מה משתמשים

מה השימושים שלנו בגינה? כיום יש מגוון ענק של רהיטים כמו ערסלים, ספסלים, כיסאות, חבלים, קונכיות, כורסאות בטי רילקס, ספות, נדנדות, מיטות שיזוף

סוף קניה במדידה תחילה

רצוי, או יותר נכון חייבים, למדוד את גודל הגינה במידות מדויקות. כך נדע מהו גודל הריהוט שנוכל להכניס לגינה. חשוב לא למלא את כל הגינה בריהוט. אחרת שוב אנחנו הופכים את הגינה לחצר גרוטאות…  

מה התקציב שלנו

כמו בכל רכישה, בדקו מה התקציב שאתם מחליטים להוציא לצורך קניית ריהוט גן.
אחרי שנדע את התשובות, נוכל לפנות למוכר, והוא יעזור לנו ברעיונות איך לעצב את הגינה. אנו ב'עיצוב הכיסא והבר' נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה הנוגעת לעיצוב ולמדידת הגינה אל מול גודל הרהיטים.

חומרי גלם לריהוט חוץ – מה שתבחרו 

אוקי, עכשיו אחרי שאנו יודעים את התקציב. נותר לנו רק לבחור ריהוט המתאים לצרכים שלנו. המוכר בחנות יציע לכם מבחר ריהוט גן מחומרי גלם שונים. לכן, מומלץ להכיר את חומרי הגלם לפני שניגשים לחנות ולעשות את החישוב שלכם מה מתאים לכם ולכיסכם. 

הראטן – חומר הגלם הנפוץ והפופולארי ביותר הוא הראטן. הראטן הוא חומר העשוי מעצי דקל ונפוץ בסלסלות ובנדנדות ובשלל מוצרים, וגם בריהוט גן.  הראטן נחשב לחומר אקזוטי.

הפופולאריות של הראטן נובעת בגלל הגמישות הרבה שלו, היופי והעיצוב שלו. החיסרון של רהיטי הראטן הוא שהם מצריכים תחזוקה רבה, צביעה מחדש וצריך לכסות אותם בלילה בגלל האקלים החם והלח בארץ. 

דמוי ראטן – בגלל התחזוקה הרבה נכנס שחקן חדש שהוא בעצם דמוי ראטן, זהו ראטן סינתטי מפלסטיק. הוא מאוד דומה ביופיו לראטן מעץ אמיתי. הצבע אינו יורד או דוהה ואפשר לשטוף אותו בזרם מים.

חומר מתכתי – האלומיניום הוא חומר חזק מאוד שאינו נוטה להחליד, ולכן קל מאד לתחזוקה. הבעיה במתכת שהיא עלולה לקבל חלודה. לכן חשוב לקנות ריהוט גן שעשוי מתכת אל חלד. עוד יתרון של האלומיניום, הוא לא נהרס ונשחק בחום הישראלי, אך חשוב לאחסן אותו בחורף בתוך מקום סגור על מנת שלא יקבלו קורוזיה. 

זכוכית מחוסמת – כיום ישנם רהיטי גן שמשולבים ברובם בזכוכית מחוסמת. המראה של הרהיט יותר אלגנטי ומודרני והוא עמיד מול פגעי מזג האוויר. החיסרון בריהוט מזכוכית הוא הכובד של הרהיט ואם אתם מעונינים להזיז אותו ממקום למקום תחשבו על זה שוב טרם הקנייה. 

לסיכום כל חומר גלם כזה או אחר מצריך סוג של תחזוקה ויש לו יתרונות וחסרונות. לכן מומלץ לקנות רהיטים במקום איכותי, כדי שיחזיקו לאורך שנים מחוץ לבית. אנו, ב'עיצוב הכיסא והבר', נשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה בכל הנוגע לריהוט גן. 

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?