fbpx

furniture guide

איך להוביל רהיטים מעוצבים בלי לגרום להם נזק?

ריהוט למסעדה

רהיטים מעוצבים משדרגים כל חלל, גם פנימי וגם חיצוני, גם בבתים וגם בעסקים מכל הסוגים. העלייה ברמת החיים מובילה לביקוש הולך וגדל לכיסאות בר מסוגננים, כורסאות מרופדות, בוטים, שולחנות עץ מרהיבים, מערכות ישיבה לגינה ועוד ועוד – שמספקים נחת רבה מאוד. כשנוצר צורך להוביל את הפריטים הנ"ל, חשוב להקפיד על מספר כללים כדי שלא ייגרם להם שום נזק, ובעמוד זה תמצאו מידע שיעזור לכם לשמור על הרהיטים.

פירוק והרכבה – רק ע"י אנשי מקצוע מנוסים

ישנם לא מעט מקרים שבהם הובלת רהיטים מחייבת פירוק והרכבה של חלק מהם. כשיש למשל שולחן גדול, הדרך היעילה ביותר להוציא אותו מהמקום שבו הוא נמצא היא ע"י פירוקו, וכמובן הרכבתו לאחר שהוא מוצב ביעד שאליו מגיעה ההובלה. לכאורה הפעולות הנ"ל פשוטות וכל אחד יכול לבצע אותן, אבל כשמדובר על רהיט מעוצב ומיוחד, חוסר תשומת לב או רשלנות בזמן הפירוק או ההרכבה עלולים לגרום נזק בלתי הפיך. בהתאם כדאי לוודא שמי שמבצע את הפעולות האלה הוא איש מקצוע בעל ניסיון בכך.

עיטוף מוקפד

במהלך הובלת כסאות, שולחנות, ספות, ספסלים ושאר רהיטים מעוצבים, כל חיכוך ולו הקל ביותר במשקוף או בקיר עלול לפגום באופן משמעותי ביופיו של הפריט. הדרך הנכונה להגן על הרהיטים היפים שהשקעתם ברכישתם לא מעט משאבים היא באמצעות ניילון נצמד או ניילון בועות. חשוב לעטוף כל רהיט במספר שכבות, כך שתיווצר מעטפת הגנה אפקטיבית באמת.

הובלה באמצעות מנוף

כשההובלה של הרהיטים מתבצעת בעזרת מנוף, קל יותר מצד אחד להימנע מפגיעה של הכורסא או השולחן בקיר או משקוף, או מעקה, אבל מצד שני אם הפעלת המנוף לא תתבצע ע"י איש מקצוע מיומן, התוצאה עלולה להיות פגיעה קשה ברהיטים. כל הובלה עם מנוף חייבת להתבצע ע"י איש מקצוע שעבר את ההכשרות וההסמכות הנדרשות וכמו כן צבר ניסיון רחב היקף. עוד דגש הוא תכנון מוקפד של העמסת המשאית ופריקתה, כך שהתיאום בין המובילים למנופאי יהיה מיטבי, והרהיטים יהיו חשופים למינימום תנועות וטלטלות.

חברת הובלות אמינה ואחראית

בסופו של דבר הגורם המשפיע ביותר על איכות ההובלה וכתוצאה מכך על רמת השמירה על הרהיטים היקרים ללבכם הוא הגורם האנושי. מוביל שלא מחפש לסיים את ההובלה במהירות הרבה ביותר האפשרית אלא מבין את חשיבות הרהיטים עבורכם, יקפיד להתנהל בזהירות ויקדיש את מלוא תשומת הלב הנדרשת לכל פרט לאורך כל ההובלה – גם ההעמסה וגם הפריקה. חברת הובלות ותיקה, אחראית ואמינה תאפשר לכם להתנהל בראש שקט באמת, בין השאר בזכות ביטוח תכולה מקיף – כך שגם אם יתרחש נזק כלשהו כתוצאה מאירוע שלמובילים אין עליו שליטה, אתם לא תצטרכו לשלם על כך שום מחיר.

צריכים הובלה? הזמינו מחברת המובילים בישראל

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?