fbpx

furniture guide

כמה עולה הובלת רהיטים?

עיצוב הכסא והבר

רהיטים הם אחד המרכיבים הבולטים ביותר בכל חלל, גם בבתים שלנו וגם בבתי העסק מכל הסוגים. העלייה ברמת החיים הובילה לעלייה גם ברמת הרהיטים, ובהתאם מתבצעות מדי יום הובלות רבות של ספות, שולחנות, כורסאות וכו'. באופן טבעי לקראת פעולה שכזו עולה השאלה כמה עולה הובלה – ובעמוד זה תמצאו תשובה מפורטת.

המרחק בין נקודת המוצא לנקודת היעד

באופן טבעי המחיר שגובים מובילים עבור העברת רהיטים מנקודה אחת לשנייה משתנה בהתאם לפרמטרים רבים. פרמטר אחד שמשפיע על הצעת המחיר שתקבלו הוא המרחק בין נקודת המוצא של ההובלה לבין היעד שלה. בהקשר זה כדאי לזכור שמחיר הדלק התייקר במידה ניכרת בזמן האחרון, כך שהעלות של מרכיב זה בתוך ההובלה עלולה גם היא להתייקר.

פירוק והרכבה

במקרים שבהם הובלת הרהיטים כוללת גם פירוק והרכבה, תיגבה תוספת מחיר מסוימת על פעולות אלה. התוספת לא גבוהה מדי, ובכל מקרה כדאי להפקיד את מלאכת הפירוק וההרכבה בידיים מקצועיות כדי לא לגרום נזק לרהיט, ובפרט אם מדובר על שולחן מעוצב או מערכת ישיבה יוקרתית. במקרים אחרים ישנו צורך במנוף כדי להעביר רהיטים כאלה ואחרים מהמיקום הנוכחי שלהם אל המשאית, ו/או מהמשאית אל היעד – ותוספת זו כבר מייקרת במידה רבה יותר את השירות. יחד עם זאת לא מומלץ לנסות לחסוך כסף בסעיף זה, משום ששימוש לא מיומן במנוף עלול לגרום נזק של ממש לרהיטים ובפרט אלה הרגישים.

הובלה מעכשיו לעכשיו

יש לא מעט מצבים שבהם נדרשת הובלה של רהיט מעכשיו לעכשיו, כלומר בפרק זמן קצר ככל האפשר. למשל, כשמוצאים בלוח יד2 ספה במצב סביר ובמחיר משתלם. יש גם לא מעט שירותי הובלות שיכולים לספק מענה לצורך בזמינות מרבית, אבל יש לכך כמובן מחיר, וליתר דיוק תוספת מסוימת למחיר ההובלה עצמה, וחשוב לקחת זאת בחשבון.

טווח המחירים עבור הרהיטים הנפוצים ביותר

כאמור להובלת רהיטים אין מחיר קבוע, אלא טווח מחירים. עבור הובלה של שולחן טווח המחירים המקובל הוא 200-300 ש"ח, בהתאם לגודל שלו, למשקל שלו ולפרמטרים שהוזכרו בפסקאות הקודמות. הובלת ספה תעלה בין 200 ל-450 ש"ח, גם כן בהתאם לגודל, כשסלון שלם – בין אם סלון פינתי ובין אם הפורמט הקלאסי של 1+2+3 – ניתן להוביל תמורת 300 עד 500 ש"ח.

הובלת ריהוט גינה תעלה בין 200 ל-600 ש"ח, בהתאם להיקף התכולה, וכשמדובר על ריהוט בעסק העלות עשויה להיות גבוהה יותר, ובפרט אם יש צורך במשאית ואי אפשר להסתפק בטנדר.

בכל מקרה מומלץ לבחור מוביל רהיטים לא רק על סמך העלות אלא גם על סמך התועלת. ניסיון לחסוך כסף עלול להוביל לחאפר שיתרשל במילוי תפקידו ויגרום נזק בלתי הפיך לרהיטים מעוצבים ומושקעים – וחבל.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?