fbpx

furniture guide

כורסאות – אילו סוגי כורסאות קיימים בשוק והיכן נשתמש בהן

כורסאות

כורסאות

כמעט בכל בית ובכל משרד אנחנו יכולים למצוא כורסא. בדומה לסוגי ריהוט אחרים, גם הכורסאות שינו את פניהן במהלך השנים, העיצובים השתנו, ועם הזמן נוספו דגמים שונים של כורסאות אשר יכולים לאפשר לנו להשתמש בהן בדרכים שונות.

בניגוד למה שלא פעם נהוג לחשוב, כורסאות איננן משמשות אותנו רק כשאנחנו יושבים עליהן מול המסך בסלון, מרימים רגליים וצופים בטלוויזיה. כפי שנוכל לראות מיד, אנחנו יכולים לראות דגמים שונים של כורסאות אשר משמשות אותנו לצרכים שונים, לכן אנחנו גם יכולים למצוא אותן בחדרים שונים בבית ולא רק בבית אלא גם בעסק ובמקומות אחרים.

לפני שנציג דגמים של כורסאות, חשוב לומר, אנחנו נהנים היום מאופנות שונות ומשתנות בתחום הריהוט בכלל ובתחום הכורסאות בפרט. הכורסאות במראה העתיק, המראה שהיה מוכר לנו מתוכניות טלוויזיה אמריקאיות בשנות השבעים, כבר נחשב ישן, וגם אם יש מי שרואה בסגנון זה קלאסי, אנשים רבים יבחרו לדלג עליו ולרכוש ספות יותר מודרניות, כאלה שתופסות פחות מקום בבית, הן הרבה יותר קלות להזזה, יותר נוחות לניקוי והרבה יותר נעימות לעין.

מן הסתם, יש גם מי שבוחר דווקא בכורסאות הקלאסיות, בוודאי במקרים בהם הסלון או המשרד מעוצב באופן קלאסי וכורסאות כאלה יכולות להתאים לעיצוב הכולל. אז חשוב לבדוק, האם הכורסא מותאמת לגב ולגוף בכלל.

אילו סוגי כורסאות קיימים בשוק?

אנחנו נתאר כאן שורה של כורסאות שקיימים בשוק לצרכים שונים. חשוב לומר, שיש מקרים מסוימים, בהם אפשר להשתמש בסוג כורסא מסוים לא רק למה שהוא משמש אלא גם לצרכים אחרים.

כורסאות טלוויזיה – כאמור, מדובר בסוג הכורסאות הפופולארי ביותר. החל מכורסאות סטטיים וכלה בכורסאות דינמיות אשר ניתן להזיז אותן בצורות שונות, לשבת ולשכב עליהן, להרים את הרגליים למעלה ועוד.

כורסאות הנקה – כורסאות שמיועדות לנשים שמבקשות להניק בצורה נוחה. מדובר בכורסא שאמורה לספק את מלוא התמיכה לאם וכן לתינוק. מדובר בכורסא שמזכירה במראה שלה כסא נדנדה, כך האם יכולה להניק את התינוק ולהתנדנד בעדינות. הכורסא תשמש את האם גם לצורך הרדמת הילד וכן באופן כללי ניתן להשתמש בכורסא בשביל לצפות בטלוויזיה או לתפוס תנומה קלה.

כורסאת עיסוי – כורסא מיוחדת שבמהלך שני העשורים האחרונים הפכה מאוד פופולארית. מדובר בכורסא שיש לה כפתורים שונים אשר מפעילים אזורים מסוימים בכורסא שמעסים את הגוף. למשל, יש לה כפתורים לעיסוי הגב, כפתורים לעיסוי הזרועות, כפתורים שגורמים לכורסא לרעוד בעדינות ולהמריץ בכך את מחזור הדם ועוד.

כורסאות מנהלים – מדובר למעשה על כסאות מרופדים ומרשימים, שמסמלים גם מעמד אך גם מעניקים תמיכה מלאה אם רוצים וצריך לשבת זמן רב לביצוע עבודות שונות. לרוב מדובר בכורסאות עור, למרות שעם הזמן אנחנו יכולים לראות שינויים גם בכך.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?