fbpx

furniture guide

תשעה טיפים לעיצוב המטבח

כסאות בר למטבח

מטבח מנצח זה מטבח שהוא מצד אחד פרקטי לבשל ולאפות בו, שלא תצטרכו לרוץ בשביל כל פעולה. ומצד שני יפה ולא מתלכלך כל כך מהר. כמו כל דבר, תכנון ומחשבה נכונים מראש. יעשו לכם את החיים קלים. 

הנה לכם תשעה טיפים שיעזרו לכם בעיצוב המטבח בצורה הטובה ביותר. 

מרחב: 

המטבח נוטה להיות עמוס באנשים. ולכן חשוב שיהיה מרחב של לפחות מטר רוחב. בכדי שלא תתקלו אחד בשני וצלחות יישברו לכם…  הטיפ קשור גם לשולחן הבר שבמרכז המטבח, שימו את השולחן בר במרחק מטר וחצי מכל כיון שיהיה מקום גם לישיבה על כיסאות בר. 

אי מטבח 

אם החלטתם שאתם רוצים אי למטבח, אז תחשבו למה אתם מייעדים את האי. ישנם שלוש פונקציות שאפשר לייעד לאי:
אחסון, שולחן בר, ומשטח עבודה. 

אפשרי לשלב בין השלושה. רק שימו לב שיהיה לכם מקום בין אדם לאדם בישיבה. ושיש מקום במקביל לעבודה. מתחת שולחן בר תוכלו להוסיף ארונות איחסון, כך תגדילו את שטח אחסון המטבח. 

פונקציונאליות

יש כל מיני פונקציות למוצרי חשמל. החל ממוצרים שנמצאים בתוך הארון כמו מדיח מקרר ותנור. חשוב כבר בזמן עיצוב לחשוב איזה מוצרים אנו משלבים בעיצוב המטבח. 

נוחות

תכננו מראש איפה יהיה כל פריט במטבח. מהסכו"ם שיהיה ליד המדיח. ועד היכן תאחסנו את התבלינים שיהיו באיזור הבישול בכדי שיהיה נגיש לכם בזמן הבישול. חשוב שכל דבר יהיה באיזור שלו. כך לא תצטרכו לרוץ לכל מקום ותוכלו לשלוף את הדברים בצורה מהירה ולא מסורבלת. 

גובה המיקרוגל. 

מומלץ למקם את המיקרוגל בגובה מטר שלושים. שיהיה יעיל גם לשימוש הילדים. 

תאורה במטבח:

מכירים את זה שאתם קונים בגד בחנות, וכשאתם לובשים אותו בבית, הוא לא באותו צבע? הכל עניין של תאורה נכונה. במטבח חשוב שיהיה תאורה חמה. ולא לבנה. הרבה יותר קל לבשל כשרואים את צבע הנכון של האוכל. וגם בשולחן הבר, יותר נעים לאכול כשרואים את האוכל בברור. ובכללי תאורה חמה יותר נעימה בפרט שהיא מאירה במטבח, שהמטבח מקום חם ומשפחה

ניקוי המטבח: 

רכשו ארונות מטבח שקל לנקות אותם והם פחות נשרטים. עניין הניקיון חשוב במיוחד במטבח. אנחנו מבשלים ורוצים שהמזון יהיה נקי. לכן גם רצוי לקנות כסאות בר בצבעים כהים ובוהקים. שלא כל פיסת אבק תראו. 

עמידות: 

גם רמת השימוש בארונות הוא גבוה. אנחנו פותחים וסוגרים את הארונות מלא פעמים.  ולכן חשוב שיהיו חזקים וטובים. ככה הם ישמשו אתכם  לשנים רבות. 

חשמל:

 בימינו אנחנו כמעט כל שימוש במטבח מצריך חיבור לנקודת חשמל כמו בלנדר, קומקום מעבד מזון  ומיקרוגל. שימו לב שישי לכם מספר גדול שקעים לאורך המטבח.

לסיכום אם אתם רגע לפני שיפוץ המטבח, תזכרו שהמטבח שלנו הוא המקום בו אנחנו יוצרים אוכל ומביאים שמחה למשפחתנו. בעיצוב כיסא והבר, נשמח להעניק לכם יעוץ איך נכון לעצב את המטבח. ולקבל מידע לבחירת שולחנות וכסאות בר איכותיים.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?