fbpx

furniture guide

מה אתם חייבים לדעת לפני קניית כיסאות בר

כסאות בר למטבח

האם אפשר לשלב יופי, איכות ונוחות? כמה נכון לרכוש רהיטים דרך האינטרנט? חשיבות שילוב הכיסא במרחב המטבח; שלושת הפרמטרים הם: נוחות יופי ואיכות!

אם בעבר לא היינו יכולים לדמיין בית ללא שולחן, הרי שהיום אין בית ללא כיסאות בר. הם יכולים להיות מעץ, מתכת ופלסטיק. אז כשזה מגיע לבחירת כיסאות , יש חשיבות רבה לעיצוב ולגודל שלו. אז מה צריך לדעת לפני שאנו קונים כיסאות בר?

אחד מהיתרונות בקניית כיסאות בר, שהם יוצרים מקום בילוי חדש בבית. אם עד היום כולם היו ישובים על הספה או על הכורסא אל מול הטלוויזיה, הרי שהיום ישיבה בכיסאות בר על כוס קפה ושיחה טובה בין בני הזוג והמשפחה משפיעה ישירות על התקשורת בין כולם. על כן, כשאתם רוצים לקנות כיסא בר, תצטרכו לראות שהם באמת הכיסאות להם התכוונתם. איך נדע? במדריך הבא נלמד איך לבחור כיסאות בר בצורה נכונה והיעילה.

בחרו כיסאות בר המתאימים לעיצוב הכללי של המטבח. גם שיתאימו לסגנון של האי במטבח. אל תרוצו  לקנות את כיסא הבר הראשון שאתם רואים.

כיסאות ברכיסאות ברבר לאונרדו

הנה כמה שאלות שתצטרכו לשאול את עצמכם בדרך לקניית כיסאות בר:

  • האם תרצו כיסא על ארבע רגליים הכולל משענת או ללא משענת? 
  • אם בחרתם כיסא עם משענת, האם אתם מעדיפים משענת נמוכה או גבוהה?
  • האם הכיסא צריך ארבע רגליים או זוג קשתות שטוח?  
  • איזה סט צבעים אנו רוצים?
  • אם יש ילדים בשטח, האם חשוב לנו צבע כהה או בהיר? היתרון של הצבע הכהה שפחות רואים עליו את הלכלוך. 
  • האם אנו רוצים כיסאות בר מעץ או ממתכת? כיסא מתכת נחשב ליותר מודרני ועכשווי. 

הבחירה בידכם. 

שילוב כיסאות הבר במרחבי המטבח 

שימו לב שצבע כיסאות הבר נמצא על סקלת הגוונים של המטבח ושל אי המטבח. 

לדוגמה, אם בחרתם כיסאות בר בצבע שחור וצבע האי המטבח הוא בהיר, כמובן, זה לא ישתלב. עוד משהו, אם יש לכם מטבח גדול, תרכשו כיסאות בר עבים. ולהיפך, במטבח תרכשו כיסאות בר דקים. כך ישתלב הכיסא עם המטבח. 

מהו הקו העיצובי של המטבח?  הוא מודרני, קלאסי, כפרי או ווינטג’? שאלו את עצמכם עד כמה הכיסא משתלב עם הקו העיצובי של המטבח.

יופי לא על חשבון הנוחות!

ראיתם כיסא בר יפה. הוא גם משתלב עם הקו העיצובי של המטבח. אם הוא לא נוח לכם, יצא שכרו בהפסדו. כיסא שאינו נוח = לא ישבו עליו הרבה זמן. תוך זמן קצר האורחים שלכם ינועו באי נוחות. כיסא בר צריך להתבסס קודם כל על נוחות. כל אחד והעדפותיו. אחד אוהב כיסא בר עם זוג ידיות. לשני נוח כיסא בר מרופד מבד או מעור. חשוב לבחור בכיסא בר שייתן לכם את מקסימום הנוחות.

אל תתפשרו על האיכות

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת כיסאות בר, אולי הפרמטר החשוב ביותר, הוא איכות הכיסא. בדקו שמדובר בחומר איכותי מחברה בעלת שם. שימו לב שהכיסא חזק ויש לו קושרות בין הרגליים. אתם לא רוצים שהכיסא יישבר אחרי כמה שימושים או שהריפוד יתקלף לכם לאחר תקופה קצרה. 

לסיכום: 

תקשורת – כיסאות בר הם דרך נהדרת לגיבוש המשפחה.

נוחות –הנוחות היא הפרמטר העיקרי לכיסא בר שלא תרצו לרדת ממנו.

שילוב – שלבו את כיסאות הבר בקו העיצובי הקיים במטבח.

איכות – אל תתפשרו על האיכות. 

רכישה – הגיעו פיזית לחנות. שבו על הכיסא מספר דקות.

"עיצוב הכסא והבר" מייבאים את המוצרים ממיטב המפעלים בעולם תוך כדי הקפדה על יופי, נוחות, איכות ומחיר ללא תחרות.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?