fbpx

furniture guide

למה באמת צריך כיסאות בר?

כסאות בר

כיסאות בר

כיסאות בר
רוב שעות היממה אנו יושבים על כיסאות שונים; כסאות בר, לא רק בברים ובפאבים; אם אין לכם כסאות בר בבית, אתם מפסידים רהיט חיוני שישדרג לכם את הבית ליותר נוח ומודרני.

אם תמיד ראיתם בסרטים כיסאות בר בכל פינה בבית, ותמיד תהיתם בשקט, מה באמת השימוש של כיסאות בר ולמה צריך אותם ומה היתרונות שלהם, עיצוב הכיסא והבר מגישים לכם מספר סיבות למה אתם צריכים כיסאות בר בבית שלכם: 

השימוש בכיסא: 

נתחיל מהבסיס. כולנו יודעים ששימוש ברהיט הנקרא כיסא הוא בעצם 'ישיבה'. אנו יושבים על כסאות מסוגים שונים במשך רוב שעות היממה בהן אנו ערים. זה מתחיל על כיסא ליד שולחן האוכל, על הספה בסלון, בנסיעה לעבודה ועל הכיסא המשרדי. 

רובינו מחפשים אחר הכיסא היפה והנוח למטרה המסוימת לה אנו זקוקים. 

כיסאות בר בעבר: 

לכאן נכנסים כיסאות הבר. אם בעבר הרחוק, בעשור השני של המאה ה-21, כיסאות בר היו בשימוש בפאבים ובברים שונים, לאחר כמה שנים גם מסעדות ובתי קפה הצטרפו לישיבה על כיסאות בר מגניבים. כיסא בר מעניק אווירה חמה ומגניבה ולא רשמית לחבר'ה היושבים. כמובן שלא לכל מקום מתאימים כיסאות בר. לדוגמה: כיסאות בר למסעדה בה יושבים הרבה אנשים או לצורך ישיבה מאד ממושכת כמו מסעדת בשרים, בוודאי שיהיו פחות יעילים למקום. 

כיסאות בר כיום:

לאחר כמה שנים חשקו אנשים בכיסאות בר לביתם הקט. כי למה רק הברים והמסעדות ייהנו מכל הטוב הזה? והנה צצו להם במגזינים כיסאות בר לפינת האוכל בבית, ומאז הכול היסטוריה. 

כיסא הבר הפך לשימושי בכל בית המחשיב את עצמו כמודרני. אגב, כיסא בר חייב להיות נוח ובנוי טוב ויציב, מחומרים איכותיים, וחשוב מכך, שיהיה שאפשר לתחזק באותו קלות כדי לשמור על המראה היפה.

למה צריך כיסאות בר?

כיסאות בר מתאפיינים בגודל קומפקטי יחסית לריהוט ישיבה אחר כמו כיסא וספה. אפשר לשלב אותם בכל מקום בבית ולא רק בשימוש הקלאסי שלו לצד שולחן בר במטבח. אפשר גם לשדרג את שידת האיפור בחדר שינה בכיסא בר, במקום כיסא ישן ומשעמם. כך תוכלו להסתובב בקלות מול המראה. כיסא בר יכול לשמש לישיבה במרפסת עם קפה של בוקר ליד שולחן בר.

אגב, רוב כיסאות הבר קלים ונוחים לסחיבה לכל מקום. 

סגנונות שונים:

לכיסאות בר יש מאות עיצובים, דגמים וסגנונות. אחד החומרים הנפוצים הוא הפלסטיק. הפלסטיק נחשב מודרני וצעיר וגם מחירו יחסית זול. זאת לעומת המתכת הנחשבת לסגנון כבד ואורבני. כיסא בר המיוצר מעץ מתחבר לנו ליותר כפרי, כבד ויוקרתי. אגב, אם השקעתם במטבח מעוצב כיסא בר עץ מרופד בריפוד דמוי עור, בדקו למה אתם מתחברים. האם לקצב חיים מהיר או יותר כפרי, ואולי בכלל משהו צעיר.

תצורת הכיסאות:

כיסאות בר מגיעים בכמה צורות: חסרי גב, צבועים, מרופדים, ובגבהים שונים. אתם יכולים להתאים את גובה כיסאות הבר שיתאימו לצרכים שלכם. כך גם את צורת המושב ועיצוב המושב וגם את המיקום של משענת רגליים.

חשוב ביותר: שבו עליהם מספר דקות לפני הקנייה כדי שתרגישו האם הם נוחים לישיבה ממושכת. כאשר מדובר לשימוש בפינת אוכל, תמדדו את מידות פינת האוכל וכך תדעו כמה כיסאות אפשר לרכוש. אפשר לשחק בכמות הכיסאות, זה תלוי איזה דגם תרכשו, כי יש דגמים צרים יותר ויש רחבים יותר.

חשבתם שאנשים קונים כיסאות בר רק למטרת ישיבה? אז זהו, שיש מעצבים ששמים כיסאות בר בעיצוב ייחודי כרהיט בפני עצמו, למטרת עצם קיומו של הכיסא המיוחד הזה. 

בחירת הכיסאות הנכונים לכם!

אל תשכחו, בראש ובראשונה לפני שאתם קונים, לבדוק שאיכות הכיסא מעולה. לא תרצו שהכיסא יתפרק לאחר מספר טלטולים. קחו בחשבון את תחזוקת הכיסא. חשוב שהכיסא יהיה קל לניקוי, כיוון שרוב השימושים קשורים לאוכל ולשתייה, בפרט שיש ילדים בבית הנוטים ללכלך את סביבת האכילה שלהם. 

לסיכום: 

יש הרבה אפשרויות ושימושים לכיסאות בר. סמכו על חוש הטעם הטוב שלכם ותנו לו דגש בבחירת הרהיטים שלכם. 

אם אתם רגע לפני עיצוב הבית או המטבח מחדש. אתם מוזמנים ל"עיצוב הכיסא והבר". נשמח להעניק לכם ייעוץ איך ניתן לשלב כיסאות בר במקומות מגוונים בבית, ולתת לכם מידע לבחירת שולחנות וכיסאות בר יפים ואיכותיים.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?