fbpx

furniture guide

כסאות בר מעץ: מילת המפתח היא נוחות

כסאות בר מעץ

כמובן שכל בית צריך שתהיה בו פינה שאינה מעוצבת בקפדנות, שתגרום אושר לתושבי הבית, ובעיקר שתשמש כמרחב למסיבות. בנימה זו, קבלו: כסאות בר מעץ מבית 'עיצוב הבר והכיסא'.

 

קודם כל, זוהי בחירה חכמה

כשאתם בוחרים כסאות בר מעץ, נוחות היא שיקול חשוב לא פחות מסגנון. הכיסאות צריכים להיות גבוהים מספיק כדי להיות מרשימים מבחינה עיצובית ולהתאים לחדר, אבל גם נוחים כדי שניתן יהיה להירגע עליהם.

לכן הריפוד ועיצוב המושב חשובים, כמו גם המיקום של משענת גדולה או רגליים מעוצבות לכיסא. צלחת מתכת על משענת העץ נחשבת גם היא לאידיאלית, כדי לשמור על הכיסא מפני בלאי מוקדם.

שיקול נוסף: כיסאות מסתובבים או לא? כדי להבין איזה סגנון מתאים לבית שלכם, דמיינו מסיבה מלאה באנשים, כשכל האנשים יושבים באותו כיוון ולא תמיד יכולים לדבר בנוחות זה עם זה. לכן במקרים אלו כסאות בר מעץ, בסגנון מתכוונן, יתאימו נפלא.

 

שפע אפשרויות עיצוב

חלק מהאנשים מעדיפים את המראה והתחושה של המושב הקלאסי, רטרו, או כיסא מעוגל, בעוד שאחרים מעדיפים את המוצגות של כיסא מרוב או מלבני.

האם חשבתם על סגנון כסאות בר מעץ מפוארים ומרופדים במיוחד? האם אתם מעדיפים סגנון מסורתי? מה דעתכם על הכיסאות הכי מודרניים, שהם קצת נמוכים יותר ומעוקלים, עם מבנה של עץ מלוטש?

 

כיף שיש הרבה אפשרויות לבחירה, נכון?

בכל שילוב של סגנונות עיצוב שתבחרו, באתר של 'עיצוב הבר והכיסא תמצאו סגנונות ידידותיים שיתאימו להעדפותיכם ויאפשרו לכם לבחור בכיף את הסגנון המועדף עליכם. התחילו עם תכנון החדר שבו יוצבו הכיסאות כך שתוכלו לבחור את הגודל, העיצוב והסגנון.

 

להבין את הצרכים: איך בוחרים כיסאות שמתאימים לבר?

אם אתם מחפשים כסאות בר מעץ לעיצוב הבר שלכם, חשוב שתבינו את המידות הדרושות שלכם, ולבחור כיסאות שמתאימים לגובה הבר שלכם.

הכיסאות צריכים להיות במרחק מתאים מהרצפה, ולהתאים לגובה הבר. אם הם נמוכים יותר מהבר, לא תתאפשר נגישות רגועה למאכלים ולמשקאות, ואם הם גבוהים מדי, התחושה תהיה מגוחכת, כאילו שאתם יושבים על כיסאות של ילדים.

דמיינו את עצמכם יושבים בבר על כיסא נוח, שמעוצב בדיוק בסגנון האהוב עליכם, ומאפשר לכם ליהנות בנוחות מהמאכלים והמשקאות שלכם. חשבו על האפשרות לשוחח בנעימות עם היושבים לידכם על הבר, חשבו על אינטימיות. חשבו על סגנון. אבל מה שלא תעשו, חשוב שתזכרו לבחור כסאות בר מעץ שמתאימים בדיוק לגובה הבר, שאינם גבוהים או נמוכים מדי.

 

אוקיי, מה דעתכם על הטיפ הסופי הזה:

הסגנון הנבחר של כסאות בר מעץ, בין אם הם מרופדים בעור או בבד, וללא קשר לסגנון הצבע הנבחר, צריכים להיות נוחים ביותר, כך שהאנשים שמגיעים לבר שלכם, ירצו לשבת ולבלות שעות ארוכות. במילים אחרות, השקעה בכיסאות הנכונים פירושה רווחים גדולים בעתיד!

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?