fbpx

furniture guide

חמישה טיפים לשיזוף בריא

מיטות שיזוף

מיטות שיזוף הן הדרך הנוחה לשיזוף הגוף. מה שקורה בפועל הוא שאנשים רבים שרוצים גוון עור שחום, אינם פועלים בדרך הנכונה לשיזוף בריא. הסכנות של שיזוף לא נכון ידועות לכולם. באתר של האגודה למלחמה בסרטן נכתב: "שיזוף הוא סימן לפגיעה ב-DNA של תאי העור כתוצאה מחשיפה לא מבוקרת לקרינת השמש. פגיעה זו עלולה לגרום להתפתחות גידולים שפירים וסרטניים". בנוסף, קרינת השמש עשויה לפגוע בעיניים, לגרום קמטים נמשים וכתמים וגם הזדקנות מוקדמת של העור. ולכן חשוב לדעת איך להשתזף.

הנה לכם מספר טיפים לשיזוף חכם ולא מזיק

לפני שאתם יוצאים להשתזף, איך עובד השיזוף ומה כדאי לדעת לפני שמשתזפים? חשוב לדעת מהו השיזוף הנכסף. כשאנו שוכבים על מיטת השיזוף בשמש הקופחת, קרני השמש פוגעות בעור. העור מייצר חומר בשם מלנין- פיגמנט שהוא הגורם למראה כהה יותר. עצם השיזוף בנועד להגן על הגוף מפני קרינת השמש. 

קרם הגנה

כמה שהעור שלכם בהיר, תצטרכו לשים יותר קרם הגנה. לא מספיק למרוח פעם אחת לפני שאתם עולים על מיטת השיזוף, אלא מדי כמה שעות שוב למרוח קרם. חשוב לדעת שהקרינה מוחזרת מחול וממים. אמנם זה יפגע מעט בשיזוף, אך עדיין העור שלכם לא יישרף. וזה במקרה הטוב. חשיפה לא מבוקרת עלולה לגרום שלפוחיות וכוויות.
כיוון שעורם של ילדים הוא עדין, חשוב שהם ישימו קרם הגנה ברמה גבוהה יותר. שימו קרם הגנה חצי שעה טרם החשיפה לשמש. 

משקפי שמש וכובע

הרכיבו משקפי שמש. קרני השמש מסוגלות לפגוע גם בעיניים. חבשו כובע כדי לא לקבל מכת חום. 

לאט אבל בטוח

רביצה ארוכה על מיטת השיזוף תחת השמש הקופחת במטרה להשתזף מהר, גורמת נזקים לתאי העור. ולכן, גם כדי להרגיל את העור, בתחילה תעלו על מיטת השיזוף  לזמן קצר, ולאט לאט תגדילו את טווח זמן השיזוף ניתן גם לעבור לפרקים לישיבה על מערכת הישיבה לחצר למנוחה.   

זמן חשיפה נכון

נסו להימנע מלעלות על מיטת שיזוף בשעות הצהריים, כשהשמש קופחת. מומלץ להשתזף בשעות הבוקר, עד עשר בבוקר, או אחר הצהריים, אחרי השעה ארבע. לשמש יש תפקיד חשוב לבריאות שלנו. השמש מספקת לנו ויטמין D. אם תשבו בצל או מתחת שמשייה, עדיין תוכלו להשתזף. אמנם הקרינה תופחת בחמישים אחוז, אך השיזוף יהיה בריא יותר. 

לשתות לשתות לשתות

הרבה פעמים שוכבים מול קרני השמש ושוכחים לשתות. אל תפסיקו לשתות, שחס ושלום לא תקבלו מכת חום ולא תתייבשו. 

בעיצוב הכיסא והבר תוכלו למצוא מגוון מיטות שיזוף איכותיות. נצלו נכון את השמש. שיזוף בריא ומהנה

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?