fbpx

furniture guide

המדריך לעיצוב הבית בזול

מבצעי סוף שנה

עיצוב הבית
כשבא לנו להתחדש בעיצב אבל לא בא לנו להשקיע סכומי עתק, התקציב לא גדול או שהדירה שכורה, אם קצת נצא מהקופסא נוכל לייצר לנו בית חדש בתוך הבית הקיים. 

ניחוחות של סתיו באוויר ותחושה של התחדשות. החורף דופק בדלת, וזה הזמן להיכנס לתוך הבית ולבלות בו את זמן האיכות שלכם. בתקופה זו רבים רוצים לרענן את הבית, אבל בלי להיכנס להוצאות גדולות שחשבון הבנק פחות יתחבר אליהם. איך עושים את זה? המדריך של "עיצוב הכיסא והבר": 

ריצוף חדש בלי להחליף את המרצפות

אם הריצוף כבר לא לטעמכם, אין צורך לרוץ לחנות הקרמיקה הקרובה. יש פתרון נהדר. קנו שטיח גדול, שימו אותו במרכז הסלון, הניחו עליו כורסאות ושולחן קפה להשלמת המראה. השטיח יסתיר את רוב הרצפות שכבר פחות בא לכם עליהן. 

כריות קונים בזול

כריות נוי בריפוד בד, בצבע הנכון לכם ובטקסטורות שונות, שיקשטו את הספה, ישדרגו לכם את הסלון. רק תעשו טובה לעצמכם. אל תקנו יותר מדי כריות, שיישאר לכם מקום ישיבה. 

רכישת רהיטים מהיבואן לצרכן

כדי לחסוך בעלויות, חפשו את חנויות הרהיטים מהיבואן לצרכן, ללא פערי תיווך וכדומה. 

חידוש רהיטים

בשנים האחרונות יותר ויותר אנשים מחדשים את הרהיטים שלהם. אפשר לצבוע את כיסאות הבר מעץ. זוהי מלאכה בכלל לא מורכבת. תוכלו למצוא באתר שלנו מדריך לצביעת כיסאות בר. אין פשוט מעשה זאת בעצמך. הרבה אנשים גם מרפדים מחדש את כיסאות הבר במטבח, בעיקר כשבד של כיסא הבר קרוע ובלוי ועל המושבים כבר יש שריטות וכתמים. אפשר לרפד לבד ואפשר להביא את הכיסאות לרפד מקצועי. 

קניית רהיטים בעלות נמוכה מעודפים ותצוגה

להרבה חנויות וביניהם לנו, ב"עיצוב הכיסא והבר", יש מחלקת עודפים שבהן מוכרים רהיטים שפחות הולכים. אפשר למצוא שם ריהוט במבצע שיתאים לכם. יש גם רהיטים שהיו בתצוגה. הם זולים יותר כיוון שמדובר על כיסאות בר שקיבלו במשך הזמן שריטות, כתמים, ולכלוכים. שאלו את המוכר על הפגמים טרם תרכשו את הכיסא. 

סוף שנה וסוף עונה

בסוף עונה ושנה חנויות הרהיטים מנקות מדפים. הם צריכים להוריד את המחירים כדי לפנות מקום לרהיטים מהקולקציה החדשה. הבעיה היחידה בסוף עונה שיכול להיות חוסר במלאים ולא תוכלו למצוא מוצרים מסוימים.

מה לא לעשות? קניית ריהוט באיכות נמוכה

אנשים רבים סבורים כי אין עניין להשקיע  בריהוט יקר. הם רוכשים ריהוט זול שהוא במסגרת התקציב שלהם. אך הם לא מודעים לכך שלפעמים רכישת ריהוט זול יותר עלולה לעלות להם ביוקר כי רהיטים שהם זולים נראים זול. כשאתם מרכיבים אותם לבד בבית הם נוטים להתפרק מהר יותר. על כן, שימו לב שאתם אכן קונים רהיטים איכותיים שיחזיקו לאורך זמן. 

בעיצוב הכסא והבר גם הרהיטים וכסאות בר מעודפים ומתצוגה הם  מחומרי גלם באיכות מעולה מהיבואן לצרכן ונשארים חזקים ויפים משך שנים רבות.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?