fbpx

furniture guide

כורסא בודדת – מתי והיכן רצוי לקנות אותה ועל מה מסתכלים כשקונים כורסא בודדת.

כורסא בודדת

כורסא בודדת
כל אחד מאיתנו חושב בסוף היום עבודה, איך הוא חוזר הביתה, מכין לעצמו ארוחה טובה ויושב על הכורסא שלו מול הטלוויזיה ולא קם ממנה עד שהוא מתעורר בעצמו או שבן-בת הזוג שלו מעירים אותו ומבקשים ממנו ללכת לישון במיטה.

הרי עוד משנות השישים והשבעים, בתוכניות הטלוויזיה והסרטים האמריקאים למדנו, שטוב נעשה אם תהיה לנו כורסא בודדת משלנו, עליה נוכל לשבת בסוף היום ולצפות ממנה בטלוויזיה או לקרוא עיתון. ההמלצה לא השתנתה, רק הכורסא שינתה פניה והפכה הרבה יותר נוחה ומתוחכמת.

כורסא בודדות ניתנת לרכישה במספר אופנים. אנחנו יכולים לרכוש אותה כחלק מסט כולל של מערכת ישיבה, עם עוד ספות של 3 ו-2. אז הכורסא תהיה באותו צבע ובאותו דגם כמו הספות האחרות במערכת הישיבה. כמו כן אנחנו יכולים לקנות כורסא בודדת שעומדת בפני עצמה. במקרה כזה, אנחנו יכולים ליהנות מספות מגוונות. החל מספות רטרו גדולות ורחבות עם מסעד לידיים, או ספות אורתופדיות גדולות אשר נפתחות עם מושב לרגליים שמאפשרות להרים אותן בצורה נוחה ואפילו להזיז את הכיסא למצב שכיבה.

מתי נקנה את כורסא בודדת?

למען האמת, אין זמן מסוים לרכוש כורסא בודדת, בכל זמן זה יכול להיות מתאים עבורנו, עם זאת, יש מקרים מסוימים בהם זה יותר מתבקש. למשל, אם אין ברשותנו מערכת ישיבה ואנחנו צריכים מקום לשבת, אם אנחנו מעוניינים בכורסא נוחה יחידה לישיבה או אם אנחנו זקוקים לכורסא בה אפשר להניח את הרגליים בצורה נוחה למעלה, למשל אם אנחנו מתמודדים עם כאבי רגליים.

צריך לומר, אנחנו יכולים לרכוש כורסא, כמו רהיטים אחרים, בשורה של מקומות. למשל, אנחנו יכולים לקנות כורסא ומערכת ישיבה בחנויות ריהוט, רשתות רהיטים, אתרי אינטרנט ואפילו בחנויות למוצרים לבית, מוכרים כיום כורסאות. ישנן גם חנויות אלקטרוניקה שמציעות לנו בזמן שאנחנו רוכשים טלוויזיה, לרכוש גם כורסא.

עדיף לנו לקנות, מן הסתם, במקום מקצועי שמתמחה בכך, וההמלצה שלנו היא לקנות אך ורק במקום שאנחנו יכולים לא רק לראות את הכורסא אלא גם להרגיש ולבדוק אותה. אחרת אנחנו עלולים לגלות שהיא לא נוחה לנו או שהריפוד שלה לא מתאים לנו.

על מה צריך להסתכל כשאנחנו רוכשים כורסא?

כאמור יש מספר דברים שעלינו לבדוק, כשאנחנו רוכשים כורסא בודדת.

ראשית, עלינו לבדוק את הגודל שלה. הכוונה לא רק שמיועד לישיבה נטו אלא לגודל של הכורסא ברוטו. כך נוכל לדעת אם יש לנו בכלל מקום להציב אותה בסלון או בכל מקום אחר בבית.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק האם היא נוחה לנו, האם אנחנו מרגישים בנוח כשאנחנו מתיישבים עליה ונשענים על המשענת שלה. האם היא בטוחה ובריאה לגב שלנו.

שלוש, רצוי לבדוק ממה עשוי הריפוד ומאיזה סוג עץ עשויה הכורסא, כך נוכל לדעת כיצד לתחזק ולטפל בה, בשביל שהיא תישמר אצלנו זמן רב.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?