fbpx

furniture guide

טיפים לבחירת כסאות בר

כסאות בר

טיפים ועצות איך תבחרו את כסאות הבר למסעדה או לבית שלכם

כשתגיעו לאולם התצוגה המפואר של עיצוב הכסא אתם עלולים להסתחרר מהמגוון, אתם תראו כסאות בר מעץ, ממתכת מראטן, ומפלסטיק, אתם תוכלו לראות כסאות בר מרופדים בכל גווני הקשת, עץ צבוע במגוון צבעים ומתכת בשלל גוונים מטריפים. מה שלא תדעו, שזה רק דוגמית מהגוון העצום שניתן לעשות על ידי שילוב נכון של רגל למושב לצבע… אז איך תבחרו? על כך במדריך הזה.

דבר ראשון לפני בחירת כסאות בר

אם אתם תתחילו מלבחרו מה הכי יפה אתם עלולים להסתחרר, דבר ראשון תתחשבו בצרכים שלכם, יש לכם מקום רחב או מצומצם? מי עתיד לשבת על הכסא, ילדים או מבוגרים? מה חשוב לכם יותר יופי או מראה? אחרי שהגדרתם את זה תוכלו להתחיל לכוון יותר לכסא בר שלכם.
אם על הכסא עתידים לשבת בעיקר ילדים, אולי לא תרצו לקנות כסאות בר פניאומתיים שעלולים להפוך לצעצוע מסוכן, אם יש לכם מקום מצומצם אולי תרצו לכוון לכסאות בר פלסטיק ששוקלים פחות מהשאר ואולי אפילו לבחור בכסא בר נערם.

עכשיו אחרי שיש לכם כיוון, מה ההבדלים בין כסא בר עץ לכסא בר מתכת או פלסטיק

כסא בר עץ

כסא בר עץ הוא בדרך כלל יקר יותר, ואם נבחר בכסא בר מעץ אלון אפילו יותר יקר, ואמנם לכסא בר עם רגלי עץ יש מראה יוקרתי במיוחד ואם השקעתם במטבח מעוצה בהחלט כדאי לשקול כסא בר עץ מרופד בריפוד דמוי עור שמתאים גם למסעדות שף מרשימות. זה כסא בר עם נוכחות גבוהה ונותן אוירה יוקרתית

כסא בר עץ שאנל

כסא בר מתכת

כסא בר מתכת הוא קל משקל בהרבה מכסא בר עץ, הוא עדין יותר במראה והוא נחשב לסגנון מודרני יותר, הוא נותן נוכחות נקייה וקלאסית ולא מכביד על מבטח מינימליסטי, בנוסף הוא פרקטי יותר, פחות מקבל מכות ומחזיק במראה חדש לאורך זמן רב יותר.

כסא בר מתכת - אנג'ל ריבועים

כסא בר פלסטיק

כסאות בר פלסיק נחלקים לכמה סוגי פלסטיק, יש כסא בר פלסטיק מסוג פוליקרבונט שזה פלסטיק איכותי וחזק במיוחד, הוא מתאפיין בשקיפות מיוחדת ומראה יפהפה, יש אותו במגוון סגנונות ונותן מראה מודרני במיוחד ועכשווי, הוא קל משקל ונח לניקוי הוא מחזיק חדש לאורך שנים אורכות ולא מאבד את צבעו, מחירו לא זול אבל בהחלט שווה לחשוב עליו.

כסא בר פלסטיק

לאומתו כסאות בר מפלסטיק איטלקי איכותי לא זוכים לגוון המרשים של הפוליקרבונט אבל גם הם מגיעים במגוון צבעים וצורות הם איכותיים וחזקים וחלקם אף מתאימים לשהייה רבת שנים בשמש מבלי לדהות ולאבד מצבעם המרשים.

 

לסיכום איך בוחרים כסא בר?

שלב ראשון מסיקים מי קהל היעד שלו, שלב שני מגיעים לאולם התצוגה של עיצוב הכסא והבר, מתייעצים עם יועצי הייצוב שלנו ובוחרים את הכסא המתאים במיוחד בשבילכם

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?