fbpx

furniture guide

איך לבחור שולחן פינת אוכל מעולה?

שולחן לפינת אוכל

שולחן פינת אוכל

תמונה אידיאלית של חיי משפחה תמצא את כולם מתאספים סביב שולחן פינת האוכל, נהנים ממזון מעולה, מחליפים סיפורים וצוחקים. שולחן פינת אוכל הוא הלב של הביט, וזוהי רכישה משמעותית.

בחירת רהיט מושלם יכולה להיות מאתגרת, אבל עם כמה טיפים פשוטים שמדריכים אתכם, קניית השולחן המתאים לא צריכה להיות מסובכת.

 

כמה גדולה פינת האוכל שלכם?

כמה אנשים גרים בבית? האם אתם מארחים אנשים רבים בשבתות וחגים? שאלות אלו יסייעו לכם להתחיל את הבחירה מתוך המבחר העצום של שולחנות אוכל. גודל שולחן פינת אוכל צריך להיות השיקול הראשון כשאתם מתחילים לצמצם את הבחירות.

כדי למנוע יצירת מרחב אוכל צפוף, התחילו באמצעות המדידות. אם אין לכם רהיטים נוספים בפינת האוכל, חשוב להשאיר מרווח מספיק בין השולחן החדש שלכם לבין הקירות. אם יש לכם ריהוט בפינת האוכל, קחו אותו בחשבון.

שולחן פינת אוכל שולחן נורדו בסיס 216 שולחן

מדידה מדויקת

יש לבצע את המדידות מהקצה הקדמי של כל פיסת ריהוט, לכיוון שבו יוצב שולחן פינת אוכל, ולהשאיר מרווח מספיק. כך ניתן ליצור זרימה נוחה לתנועה סביב החדר, גם אם אנשים יושבים סביב השולחן.

מומלץ לחפש שולחן גדול מספיק כך שיהיה שפע של מקום לאורחים לאכול את הארוחה העיקרית, תוך השארת מספיק מקום לכוסות שתיה, סכו"ם, צלחות קינוח וישיבה נוחה ומרווחת.

לכל אדם שיושב סביב השולחן, צריך להיות מספיק מקום על מנת להבטיח שלא יהיה צורך בישיבה צפופה. המדידות המדויקות מאפשרות לכם להבין אם אתם זקוקים לשולחן פינת אוכל עגול, מרובע או מלבני.

 

בחירת שולחן פינת אוכל בהתאם לצרכים

אם אתם רוצים שתהיה לכם אפשרות להוסיף כיסאות נוספים בעת הצורך מבלי להשתמש בשטח נוסף באופן קבוע, מומלץ לבחור שולחן שניתן להארכה, כך שתהיה לכם את הגמישות של ישיבה בקנה מידה גדול מבלי להתחייב לרהיט ענק.

שולחנות שניתנים להארכה הם אפשרות של סגנון אכילה כפרי וחם המתאים למפגשים משפחתיים בחגים. שולחן פינת אוכל בסגנון זה מאפשר לארח בנוחות אנשים רבים, וכשהארוחה מסתיימת, פשוט מחזירים את השולחן לגודלו המקורי.

 

שולחנות אוכל עגולים

לבחירת שולחנות אוכל עגולים, מספר המושבים תלוי בגודל השולחן ובבחירת הבסיס. ברוב המקרים, ניתן לארח עד ארבעה אנשים ליד שולחן עגול. אם הבחירה שלכם נוטה לסגנון שולחן עגול, אך יש לכם צורך ביותר מושבים, חפשו שולחן גדול יותר.

 

מהו הסגנון הטוב ביותר לשולחן פינת אוכל?

בחברת עיצוב הבר והכיסא, המעצבים חושבים מחוץ לקופסא ומאפשרים לכם לבחור שולחן פינת אוכל שמאפשר לכם להשיג אווירה יפה לכל פינת אוכל, בכל גודל וסגנון. אם אזור האוכל שלכם הוא גדול, למשל, מומלץ לבחור שולחן לונדון זכוכית.

אבל אם פינת האוכל שלכם קטנה, שולחן אופיר יתאים לכם יותר, בשל הסגנון הכפרי החם שלו. הנקודה היא שלא חשוב באיזה סגנון תבחרו, חשוב שהשולחן יתאים לפינת האוכל תוך שמירה על מראה קליל, נוח, מאוורר ומרווח.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?