fbpx

furniture guide

מה הפרטים החשובים כשבוחרים פינת אוכל

פינת אוכל עגולה
שולחן אוכל עגול

מה הפרטים החשובים כשבוחרים פינת אוכל

כשהגיע הזמן לבחור פינת אוכל חדשה או שהחלטנו להתחדש, יש בחנות רהיטים מגוון גדול של אפשרויות, פינת אוכל עגולה, מלבנית, מרובעת ואפילו משושה, בנוסף זה יכול להיות פינת אוכל נפתחת או קבועה. כל זה יכול להיות קצת מבלבל ולכן עשינו מדריך מתומצת שיעשה סדר באפשרויות.

אחד הפרמטרים החשובים בבחירת פינת אוכל זה הצורה שלו.

  1. שולחן עגול

    טוב זה שולחן מרשים ויפה, יש לו עיצוב חדשני ומראה מדהים בסך הכול, מה שכן הוא תופס הרבה יותר מקום. מטבע הדברים כדי שהוא יכיל את אותו כמות כסאות שיכול להכיל חברו השולחן מטבח הסטנדרטי (המלבני), הוא חייב להיות בקוטר גדול יותר ולכן אם אתם מוגבלים במיקום לא היינו ממליצים עליו, זה הסיבה שאולמי אירועים בדרך כלל משתמשים בו, בנוסף בדרך כלל שולחן עגול לא יוכל להפתח כלומר הגודל שלו קבוע.

    פינת אוכל עגולה
    שולחן אוכל עגול
  2. שולחן מרובע

    הוא כמו העגול עשוי להיות מאוד אלגנטי ומרשים, הוא שולחן מאוד פרקטי עם מגוון גדול של אפשרויות עיצוב מיוחדות, גם הוא דורש מיקום גדול מעט מהסטנדרט כיוון שהוא לא יכול להיות צר, הוא חייב להתאים לישיבה במצב סגור מכל צידי השולחן.
    יש לו מעלה גדולה שהוא יכול להיפתח המון, הוא יכול להיות מעולה כפינת אוכל נפתחת לבית שצריך שולחן קטן בדרך כלל אבל אוהב לארח הרבה?
    כשקונים ריהוט למסעדות ובתי קפה בדרך כלל משתמשים בשולחן מרובע קטן כי זה יכול לחסוך הרבה מקום.

    שולחן קטן לפינת אוכל
    שולחן קפה מרובע
  3. שולחן מלבן

    זה השולחן הסטנדרטי שרוב העולם משתמש בו הוא נח ומתאים לכל בית, הוא יכול לשמש כשולחן נוי קטן או כפינת אוכל יפהפיה.

אחרי שבחרנו שולחן לפינת האוכל שלנו הגיע הזמן להתאים לו כסאות

כמובן שאנחנו נצטרך לבחור כסאות בהתאם לשולחן שבחרנו, למשל עם בחרנו בשולחן עגול אנחנו לא נוכל לקחת כסאות לפינת האוכל בסגנון ישן, כי שולחן עגול הוא סגנון מודרני וחדשני וגם הכסאות שנתאים לו חייבים להיות מודרניים, אם אנחנו קונים את הכיסאות למטבח ובחרנו בשולחן מרובה, אנחנו נלך בדרך כלל על כסאות מרופדים מעץ שישבו לו מראה מכובד ועתיק.

אם בחרנו בשולחן זכוכית בצורת מלבן, נתאים לו בדרך כלל כסאות פלסטיק יפים שישוו לו מראה צעיר ורענן, לכל שולחן ולכל מטבח יש את הסגנון המיוחד שמתאים בדיוק בשבילו.

אם אתם מעוניינים בייעוץ לבחירת פינת אוכל צרו איתנו קשר ונשמח לסייע בכל שאלה.

רוצה לשאול אותנו משהו על זה? יש נושא שאתם רוצים שנכתוב עליו?